פרופ' גרוטו: "לא בטוח שנפרדנו לגמרי מהמסכות"

    אייל ראובן 1 Comment on פרופ' גרוטו: "לא בטוח שנפרדנו לגמרי מהמסכות"

    פרופ' איתמר גרוטו ב'מהדורת הבוקר': "לא בטוח שנפרדנו לגמרי מהמסכות. אם תהיה שוב עליה בתחלואה, מאמין שנחזור לזה.
    ממשלה הנוכחית היתה אופציה להתנהל אחרת, בגלל החיסונים והבנת המחלה טוב יותר. לכן, אי אפשר להשוות בין התנהלות הממשלות השונות"

    צילום: פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' איתמר גרוטו, לשעבר המשנה למנכ"ל משרד הבריאות שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר על החלטת הממשלה להסיר את המסכות במקומות סגורים: "יכול להיות שעוד נצטרך לחזור למסכות, אם התחלואה תעלה. אני מניח שיש אנשים שימשיכו ללכת עם מסכות גם כשאין חובה ואני רואה את זה בעולם. גם זה טוב להגנה שלהם".

    הוא התייחס למדיניות ממשלת נתניהו בזמן פרוץ משבר הקורונה: "לא היה לממשלה אז הרבה ברירות אלא לעשות צעדים קיצוניים כשלא היו חיסונים, וכשהם התחילו חלק גדול מהאנשים היו מוגנים. בינתיים גם למדנו הרבה על המחלה ולכן לא הוגן להשוות בין הממשלות".

    לדבריו "במקומות הסוגרים שעדיין נדרשים אני חושב שזה מוצדק לעטות מסיכות. אין כל כך הדבקה בטיסות ואני חושב שגם שם זה צריך להיות וולונטרי. יש מקומות מסוימים בעולם שעוד מחייבים מסיכות N95".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השקר וההסתה ממש לא מאחורינו. וכן הקורונה לא אוהב רפובליקנים, לא ידעתם? מדינות עם/בלי חובת מסיכה הגרפים של תחלואה פחות או יותר זהים. אבל יש פה חידוש… פרופ. גרוטו יודע לנבא שהממשלה הקודמת הייה מפעיל את אותו מדיניות כמו הממשלה הנוכחית. זה ידע רפואי שממש מרשים אותי. תודה לכם.