צפו: מעמד 'הקבלת פני רבו' אצל חכם שלום הכהן שליט"א

    נתי קאליש 1 Comment on צפו: מעמד 'הקבלת פני רבו' אצל חכם שלום הכהן שליט"א

    אלפים השתתפו במעמד עלייה לרגל והקבלת פני רבו למרן הגר״ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה | במשא המרכזי התייחס מרן לפרישת סילמן מהממשלה: "הממשלה הזו מסכנה, אחת חזרה בתשובה ברוך השם. אני מתפלל לקב"ה, או שיפלו או שיחזרו בתשובה" | גלריה ווידאו

    צילום: יעקב כהן
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים השתתפו במעמד עלייה לרגל והקבלת פני רבו למרן הגר״ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה בנוכחות מרנן ורבנן גדולי ישראל, ראשי ישיבות, דיינים, רבני ערים, אישי ציבור, חברי הכנסת, ונציגי ש״ס מכל הארץ.
    את המשא המרכזי נשא מרן הגר"ש כהן במשך דקות ארוכות בשיחת חיזוק בעניין תכלית האמונה של האדם שהיא יסוד ועיקר חג הפסח וליל הסדר. בדבריו אמר נשיא המועצת: "רק ע"י האמונה אפשר לקיים מצוות ושמחת בחגך, יש כ"כ הרבה יסורים, אבל אדם שמאמין באמת יכול לברך בשמחה הטוב והמטיב".

    בסוף  דבריו התייחס מרן על הממשלה ופרישתה של עידית סילמן: "הממשלה הזו מסכנה, אחת חזרה בתשובה ב"ה, אני מתפלל לקב"ה, ריבונו של עולם או שתפיל אותם או שתחזיר אותם בתשובה, גם אם תחזיר אחד, שתיים, זהו, נפלה הממשלה, אני תמיד מתפלל עליהם שיותר טוב שהשם יחזיר אותם בתשובה אני אוהב אותם אני לא שונא אף אחד". אמר מרן שליט"א בכאב.

    בסיום המעמד עברו האלפים להתברך בברכת החג בפני מרן שליט"א, ואת המעמד הנעימו גדולי הזמר ציון יחזקאל ומשה דוויק.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על איציק דדיה