לפיד: "המשבר מנוהל, נעשה הכל כדי שהממשלה תמשיך"

    אבי רבינא No Comments on לפיד: "המשבר מנוהל, נעשה הכל כדי שהממשלה תמשיך"

    שר החוץ בפתח ישיבת סיעת יש עתיד: "הממשלה הזו היא התשובה היחידה לברית הבלתי קדושה, המסוכנת, בין בצלאל סמוטריץ' לאיימן עודה. שני אנשים שעובדים יחד בכנסת בשיתוף פעולה הדוק כדי לגרום לערעור הממשלה והמדינה"

    יאיר לפיד צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ, יאיר לפיד התייחס היום (חמישי) למשבר הפוליטי בפתח ישיבת סיעת יש עתיד: "המשבר הפוליטי הנוכחי לא קל, אבל הוא מנוהל. אם נעבוד נכון, הממשלה הזו תהיה פה גם בפסח הבא וגם בזה שאחריו. זה לא יהיה פשוט, אבל זה יהיה. זו ממשלה מצויינת, ונעשה הכל כדי לוודא שהיא תמשיך", פתח לפיד.

    "הדבר הכי גדול שעשתה הממשלה הזו, הוא להחזיר את הרעיון הגדול של טוב משותף. של אחדות ישראלית. לגרום לימין, שמאל ומרכז לעבוד יחד בשביל אזרחי ישראל ובשביל מדינת ישראל.

    לדבריו "הממשלה הזו היא התשובה היחידה לברית הבלתי קדושה, המסוכנת, בין בצלאל סמוטריץ' לאיימן עודה. שני אנשים שעובדים יחד בכנסת בשיתוף פעולה הדוק כדי לגרום לערעור הממשלה והמדינה.

    לפיד תקף "סמוטריץ' חושב שהוא יחליט לאיזה יהודי מגיע להכנס לבית הכנסת בשבת או בחג, ואיימן שתוקף שוטרים ערבים רק כי הם החליטו להיות חלק מהמאבק נגד האלימות ונגד הטרור.

    עוד הוסיף לפיד: "אנחנו אומרים מפה לפלשתינים: כל מקום שממנו ייצא טרור, יחטוף ויחטוף חזק. מי שישמור על השקט, המדיניות שלנו היא לאפשר לו לצאת לעבוד, לפרנס את משפחתו, לחגוג את הרמדאן בלי הפרעות.

    "חג הפסח הוא חג היציאה מעבדות לחירות. השחיתות היא עבדות מודרנית. השנאה היא עבדות המכלה את הנשמה. גזענות ואלימות הם עבדות. מכל אלה גאלה אותנו הממשלה הזו, והיא תמשיך לעשות את זה".

    במפלגת הציונות הדתית הגיבו: "גם ערב חג הפסח יאיר לפיד ממשיך להפיץ שנאה ופילוג בעם ישראל. השוואת אנשי הציונות הדתית המוסרים נפשם למען המדינה לאיימן עודה ותומכי הטרור היא שפל מוסרי ובלבול ערכי שעוד לא היה כמוהו.

    "אנו נפיל את ממשלת השנאה שלו ושל האחים המוסלמים. ונקים בעזרת השם אחרי פסח ממשלה לאומית ציונית מלאת אהבה ואמונה בעם בתורה ובארץ".



    0 תגובות