קריאה לחקור את שמוליק סילמן בחשד לשוחד: "תמורה אסורה"

    אליהו גרין No Comments on קריאה לחקור את שמוליק סילמן בחשד לשוחד: "תמורה אסורה"

    התנועה לאיכות השלטון קוראת לחקור את שמוליק סילמן בחשד לעבירות שוחד: "פעולותיו מעלות חשש כבד שמא נתקיימו יסודות עבירת מתן השוחד ותיווך בשוחד ותמורה אסורה לבעל השפעה ניכרת"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנועה לאיכות השלטון פנתה הערב (רביעי) ליועצת המשפטית לממשלה עו״ד גלי בהרב מיארה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד מר שמוליק סילמן, בחשד לעבירות של מתן שוחד ותיווך לשוחד. זאת לאור דיווחים על מעורבותו בשריון שהובטח לכאורה לאשתו ח״כ עידית סילמן בליכוד בתמורה לפרישתה מהקואליציה ולאור הדיווחים לפיהם מר שמוליק סילמן עצמו קיבל גם הבטחה למינוי "לתפקיד פוליטי בכיר", "במידה והמינוי של אשתו יסתבך". לפי הפרסום, סילמן אף סיפר על ההסכם הנ"ל לכמה אנשים בקרבתו.

    יש לציין כי סילמן חזר בו לאחר שהוקלט אומר את הדברים וטען כי ההצעה לא הוצעה לו. גם ראש הממשלה לשעבר הכחיש את הפרסום.

    התנועה לאיכות השלטון ציינה בפנייתה כי ״פעולותיו של מר שמוליק סילמן, המתוארות לעיל, מעלות חשש כבד שמא נתקיימו יסודות עבירת מתן השוחד ותיווך בשוחד ותמורה אסורה לבעל השפעה ניכרת״.

    יוזכר כי התנועה פנתה כבר בשבוע שעבר ליועמ״ש בבקשה שתפתח בחקירת השריון האסור שהובטח לכאורה לח״כ סילמן ומשמעו הפרת סעיף 57א לחוק הבחירות לכנסת.

    ״פעולותיהם של מר שמוליק סילמן וח"כ עידית סילמן שתוארו לעיל מחייבות פתיחה בחקירה״, ציינו בתנועה לאיכות השלטון והוסיפו כי לעמדת התנועה יש לחקור ולבחון גם את הקשר של ח"כ סילמן עם גורמים אחרים במפלגת הליכוד – עובדי ציבור, אשר בצוותא הביאו להפרת הוראות החוק הברורות בעניין.



    0 תגובות