דובר צה"ל על חילול השבת: "מודה ועוזב ירוחם"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on דובר צה"ל על חילול השבת: "מודה ועוזב ירוחם"

    "לצד על פעילות שצה"ל מבצע בשטחי יו"ש, השטח בתל אביב הוא באחריות המשטרה וצהל מסייע לו בכך. לשמחתנו השב"כ סיכל את המחבל. לתקשורת מותר לדווח מאזור פיגוע אך עם אחריות חברתית. ג'נין הייתה בירת הטרור תמיד"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על גל הטרור: "אנחנו נערכנו מבעוד מועד לתקופת הרמדאן בהיערכות משותפת לכלל ארגוני הביטחון. השנה – זה קורה בערך פעם בעשור – שמתחברים להם ביחד חג הפסח היהודי, הפסחא הנוצרי והרמדאן המוסלמי ואנחנו נערכנו. יחד עם זאת אנחנו עדים לרצף פיגועי טרור שאינם משויכים לארגון כלשהו. משימתנו לחזק את הביטחון של אזרחי ישראל".

    תא"ל כוכב הדגיש: "שני הפיגועים הראשונים בבאר שבע ובחדרה בוצעו על ידי ערבים אזרחי ישראל, כנראה איסלאמיסטים קיצונים מזוהי דאע"ש – היינו צריכים ליירט אותם מודיעינית אבל זה מאוד קשה לעשות את זה עם מפגע בודד. שני האירוע הרצחניים בבני ברק ובתל אביב יצאו מתוך יהודה ושומרון. הרמטכ"ל כבר אמר בסוף השבוע שעבר שהדבר הזה לא היה צריך לקרות ואנחנו בוחנים את עצמנו וממשיכים באיסוף מודיעין".

    ביחס לפעילות הכוחות בפיגוע בתל אביב, אמר כוכב: "אנחנו מסייעים למשטרה בשמירה על ביטחון הפנים, אבל השטח הזה הוא באחריות המשטרה. למעלה מאלף לוחמי צה"ל נמצאים בעורף כולו. הפעם הצליח מחבל להסתובב שעות ארוכות ולהרוג מטובי בנינו ולשמחתנו שב"כ הצליחו לסכל אותו בסוף".

    דובר צה"ל התייחס להתנהלות התקשורת בפיגוע בתל אביב: "הפיגועים האלה מחדדים את התפקיד המיוחד של כולנו. התפקיד של ארגוני הביטחון הוא לספק ביטחון והתפקיד של אמצעי התקשורת הוא לסקר את המציאות. אבל לא פחות מכך יש לנו אחריות חברתית משותפת לחזק גם את תחושת הביטחון. לא יתכן שאמצעי התקשורת יצרפו את עצמם לכוח ללא אישור של דובר המשטרה לפעילות של כוחות משטרתיים ומיוחדים בעורף והם מפריעים ומסכנים קודם כל את עצמם ואת הפעילות והכוחות".

    על סערת הצילום בשבת במחנה עופר אמר כוכב "קיימנו את השיחה לפני שבת והיא נגררה לתוך שבת נלמד ונשתפר להבא, אני מתנצל על כך. אין לנו כוונות לפגוע ברגשות הציבור ומודה ועוזב ירוחם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דוצ משקר? לבדוק מתי התחילו