הותרו לפרסום שמות ההרוגים: תומר מורד, איתם מגיני, וברק לופן

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on הותרו לפרסום שמות ההרוגים: תומר מורד, איתם מגיני, וברק לופן

    תומר מורד ואיתם מגיני הי"ד, שני חברים בני 27. תושבי כפר סבא נרצחו בפיגוע הירי אמש בתל אביב. בפיגוע נפצעו עשרה בני אדם נוספים | מאוחר יותר בבית החולים איכילוב נקבע מותו של ברק לופן בן 35 מגבעת שמואל שנפצע קשה בפיגוע

    צילום: שמעון ברוך
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותרו לפרסום שמותיהם של שלשת הנרצחים בפיגוע הירי אמש (חמישי) בתל אביב: תומר מורד ואיתם מגיני הי"ד, שני חברים בני 27. תושבי כפר סבא, וברק לופן בן 35 מגבעת שמואל.

    הם נרצחו בפיגוע הירי האכזרי שביצע המחבל ראאד חאזם בבית קפה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. בנוסף לשלשתם, נפצעו בפיגוע עוד עשרה בני אדם. לפנות בוקר אותר המחבל מסתתר בסמוך למסגד ברחוב יפו בעיר, הוא פתח באש לעבר הכוח שאיתר אותו אך חוסל על ידי השוטרים במקום.

    למחבל אין שיוך ארגוני מובהק, ללא עבר ביטחוני, וללא מעצרים קודמים. שוהה בלתי חוקי, ללא היתר שהיה בישראל. חקירת הפיגוע נמשכת.

    במחנה הפליטים ג'נין הריעו למחבל הנתעב. מאות ערבים התגודדו הבוקר סביב ביתו של המחבל שחוסל לפנות בוקר וקראו קריאות לאומניות. אביו של המחבל, בעברו איש מנגנוני הביטחון הפלסטיניים הביע תמיכה במעשה הנפשע שביצע בנו אמש ואף שילהב את ההמון המוסת ממרפסת הבית.

    שר הביטחון בני גנץ בירך על חיסול המחבל לפנות בוקר: "תם ולא נשלם – שמנו את ידינו על המחבל הנתעב. נרחיב את הפעולות שלנו מול גל הטרור בהתקפה, בהגנה ובמודיעין. המחיר שנגבה מהמפגעים ושולחיהם יהיה כבד", אמר גנץ.

    ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן התייחס הבוקר לפיגוע: "רצח אזרחים פלסטיניים וישראליים רק יגרום להידרדרות נוספת במצב, בזמן שבו כולנו פועלים להשיג יציבות. המשך העלייה החוזרת ונשנית למסגד אל-אקצא וההתגרות של קבוצות מתנחלים – מסוכנים".

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג אמר: "שלשה צעירים ישראליים, שלשה פרחים – קיפחו את חייהם בפיגוע הנורא אמש בתל אביב. כל חטאם שביקשו לבלות ערב נורמלי. ליבי ליבי עם משפחותיהם וחבריהם.

    "תודה לכוחות הביטחון שעושים כל מאמץ להגן על בטחוננו יום ולילה ועל המסירות והתעוזה שהביאו לתפיסת וניטרול המחבל. אני שולח את תנחומיי למשפחות האבלות ומתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים. רפואה שלמה ומהירה".

    ראש הממשלה, נפתלי בנט קיים הבוקר (שישי) הערכות מצב בעקבות הפיגוע אמש בתל אביב. בתום הדיון לא הוחלט על ביטול ההקלות לרמדאן, אך ההחלטה עשויה להשתנות. בישראל חוששים שביטול ההקלות יוביל לתסיסה בגזרות נוספות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מזעזע!!!!!!!
      ה' תביא כבר את המשיח אנחנו מתחננים
      אין ברירה: אחרת או משיח או משיח !!!