האולטימטום של אורבך: מתווה המעונות יידחה בשנה

    אבי רבינא No Comments on האולטימטום של אורבך: מתווה המעונות יידחה בשנה

    לאחר שניר אורבך הציב אולטימטום לממשלה, שר האוצר אביגדור ליברמן נפגש אתו במשרד האוצר והשניים סיכמו על דחיית מתווה המעונות בשנה | הצדדים סיכמו כי ההידברות ביניהם תימשך יחד עם שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, גם בתקופה הקרובה

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המשבר הפוליטי שנוצר עם פרישתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, חבר הכנסת ניר אורבך מימינה הציב לראש הממשלה בנט אולטימטום עם שלשה דרישות: לבטל את 'גזירת המעונות' ואת הקפאת הבניה ביו"ש ולחבר את התיישבות הצעירה לחשמל. ולא, הוא יפרוש גם.

    שלשת הנושאים אינם בשליטתו הישירה של בנט, נושא המעונות הוא תחת סמכותו של שר האוצר ליברמן ושני הדרישות האחרות תחת אחריותו של שר הביטחון גנץ.

    לפני זמן קצר שר האוצר אביגדור ליברמן נפגש עם יו״ר סיעת ימינה, ח״כ ניר אורבך ובמטרה לרכך אותו מעמדתו, סיכם אתו על ביטול מתווה המעונות לשנת 2023 ודחייתו לשנת 2024.

    בתום הפגישה נמסר כי: "הפגישה נערכה ברוח טובה, והצדדים הסכימו כי הפערים הם לא גדולים ויש לפעול במטרה לשלב אוכלוסיות בשוק העבודה ולצד זאת לשמור על ציבור לומדי התורה. כמו כן הם סיכמו כי ההידברות ביניהם תימשך יחד עם שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, גם בתקופה הקרובה".

    דרישה אחת



    0 תגובות