ח"כ אופיר סופר: "אפשר וצריך להקים ממשלה בכנסת הנוכחית"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אופיר סופר: "אפשר וצריך להקים ממשלה בכנסת הנוכחית"

    ח"כ אופיר סופר ב'מהדורת הבוקר': "ימינה לא רלוונטית יותר, היא איבדה את החזון שלה. בנט רצה להכנס להיסטוריה של רה"מ והשיג זאת. יש מספיק קולות בימין בלי למחול לליברמן בשלב זה"

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר על המצב הפוליטי החדש. "ימינה פעלה בניגוד לחזון שהיא העמידה. אני חושב שהיא לא מפלגה והיא כבר לא רלוונטית. בעיני, ברגע שמפלגה מאבדת את החזון והדרך היא הופכת ללא רלוונטית", אומר סופר ומוסיף "בנט סיים את דרכו הפוליטית, את האקזיט שלו הוא עשה. הוא הצליח להכנס לרשימת ראשי הממשלה בישראל. אם זה מה שהיה חשוב לו – אז את זה הוא השג ואנחנו שילמנו על כך מחירים גדולים".

    סופר נשאל על הסיכויים לפרישתו של אורבך: "אני חושב שלניר אורבך הייתה התלבטות אמיתית כשהוקמה הממשלה, הוא מאוד לא רצה להכנס לממשלה הזו ואני יודע שלא היה לו נוח עם זה והיה לו מאוד קשה".

    עוד אמר סופר: "יש לנו המון מנדטים שנבחרו בקולות הימין, יש אפשרות ללכת להרפתקה של בחירות שאולי כן תצליח ואולי לא. אני לא נבהל מבחירות, אבל יש אפשרות להקים ממשלה בכנסת הנוכחית. אני חושב שיש מספיק קולות ימין אמוני גם בלי ליברמן ואפשר להקים ממשלה".

    הוא הדגיש "אנחנו יודעים מה המנדטים שיש עכשיו ואיתם צריך להסתדר. אני לא חושב שלשחקנים בימינה ותקווה חדשה יש מה לחפש במקומות אחרים. אפשר גם לפעול למען מה שנבחרת עבורו ואתה מאמין בו".

    סופר קרא תיגר על הדעה הרווחת ביחס לחברי הכנסת: "אני חושב שרוב חברי הכנסת באים כדי לעשות טוב, כמובן כל אחד מהנקודה שלו. אני יודע שזה לא מה שמקובל לחשוב בחוץ, אבל זו דעתי".



    0 תגובות