בית שמש "אבוטבול השתמש בילדים בניגוד לחוק הבחירות"

    דוד קורצווייל No Comments on בית שמש "אבוטבול השתמש בילדים בניגוד לחוק הבחירות"
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במענה לעתירת סיעת "בית שמש חוזרת" והבית היהודי, על הטעיית בחירות מפורשת של משה אבוטבול, וכן על שימוש בילדים באופן הנוגד את החוק, קבע יו"ר וועדת הבחירות, השופט סלים ג'ובראן, כי אכן משה אבוטבול וסיעתו פעלו בניגוד לחוק. בהחלטת השופט נאסר על אבוטבול להמשיך בפרסומים אלה, וכן נאסר עליו לנצל ילדים. "יש להביע מורת רוח על דרך פעולה פסולה זאת של המשיבים. אני רואה חומרה רבה בניצול ילדים למען תעמולת בחירות", כותב השופט ג'ובראן, "ישנה חשיבות רבה בהוצאתם מן המשחק הפוליטי ככל האפשר. כל זאת נכון שבעתיים כאשר השימוש בילדים במקרה דנן נעשה על ידי המשיבים באופן ציני, דרך הצעת פרס בתמורה לפעילות על ידם".

    במהלך החודש האחרון פרסם משה אבוטבול, מודעות ושלטי תמיכה תוך ציון שקרי כאילו סיעות "טב" וסיעות נוספות תומכות בו, בשעה שאינן תומכות בו כלל. פירסום זה מהווה הטעייה גסה של הבוחרים, ואסור על פי חוק. בנוסף פרסם אבוטבול מבצע לילדים הקורא להם לפעול למען בחירתו, ובתמורה להשתתף בהגרלה על אופניים. פעולות אלה אסורות על פי חוק, ועל כך הוגשה, כאמור, עתירה לוועדת הבחירות. בקבלת העתירה, פסק השופט כי אבוטבול ישא בהוצאות העתירה בסך 5,000 ש"ח.

    ממטהו של אלי כהן נמסר בתגובה כי ככל הנראה אבוטבול ואנשיו נמצאים בלחץ לנוכח הסקרים המראים על נצחונו של אלי כהן בבחירות, ולכן נוקטים אמצעים נואשים ולא חוקיים. נשאר רק לקוות שהחוק יכובד על ידם בימים שנותרו עד הבחירות, לנוכח התמיכה לה זוכה אלי כהן.

    במטה ראש העיר משה אבוטבול אומרים כי מדובר ב"היטפלות חסרת פשר, הנובעת כנראה מלחץ כבד בצד השני. המועמד שנגדי מנסה לשווק את עצמו כמי שידאג יותר טוב ממני לילדי ישראל. אבל הנה, כשזה מגיע למבחן המעשה – אפילו זוג אופניים הוא לא מפרגן להם. חבל לי בשביל הילדים שציפו להגרלה, אני מבטיח להם למצוא דרך לפצות אותם".

    במטה ראש העיר, היה חשוב לציין כי אנשי המטה המאוחד שפרסמו את המודעה עם אותיות כל המפלגות, הם אנשים שבאמת חלוקים בדעותיהם לגבי הצבעה למועצת העיר, אך הם מאוחדים בתמיכתם בראש העיר משה אבוטבול, כך שלא מדובר חלילה בהטעיה אלא במגמה מעניינת שיש ברמת בית שמש, אך עם זאת בכדי להסיר לזות שפתיים, ביקש ראש העיר מאנשי המטה לגנוז את הפרסום, ולכבד את רצונם של אנשי אלי כהן, בבקשתם זו.

    ראוי להדגיש כי העתירות שמגיעות מצידו של אלי כהן כנגד פעילות המטה של משה אבוטבול, רק מחזקת את ההכרה בקרב הפעילים, כי גם במטהו של אלי כהן כבר נואשו מהאפשרות שמר כהן יוכל להיבחר לראשות העיר, ולכן הם מנסים דרכים של עתירות על זוטות בכדי לחבל במערכה, אך אינם יודעים כי זה רק מחזק את הפעילים להגביר את העשייה למען בחירתו של ראש העיר משה אבוטבול עד הנצחון המוחץ בליל הבחירות.

    עוד אומרים בלשכת אבוטבול כי בכדי שיובן כראוי מה פירוש 'צביעות',  ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק של אלי כהן, ושם לראות את אחד מפעיליו של כהן מחלק בלונים עם הלוגו של מפלגתו לתינוקות וילדים קטנים – אבל איך הוא אומר 'ניצול ילדים קטנים'…

     



    0 תגובות