הדור החדש במטבח בוחר "דאבו פרו"

    יציב יותר, שקט יותר וחכם הרבה יותר • מיקסר שעושה את העבודה בעוצמה ומאפשר חוויית אפיה מושלמת
    יונתן שורק No Comments on הדור החדש במטבח בוחר "דאבו פרו"

    בימינו המטבח עומד כחלק מהותי מהוויי הבית. בין מרחבי השיש מתפתח עולם חדש של תרבות קולינרית מתקדמת עם מאפים ולחמים ממתכונים שונים המתחדשים מדי שבוע. גם במוצרי החשמל הביתיים הדור החדש במטבח בוחר חוויית אפיה עם כלים חכמים ומתקדמים של 'דאבו פרו' | כל הפרטים

    יציב יותר, שקט יותר וחכם הרבה יותר • מיקסר שעושה את העבודה בעוצמה ומאפשר חוויית אפיה מושלמת
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל עקרת בית במטבח שואפת להגיע לאותן תוצאות לפחות כמו של אמא וסבתא, אבל בפחות מאמץ. "דאבו פרו" מאפשר זאת.

    אם באפיה של פעם, בעזרת המיקסרים שנחשבו קלאסיים, לא אחת חילקו את לישת הבצק לפעמיים, כדי שלא לעייף את המנוע לבל יושבת חלילה, או בכלל לשו חצי מהעיסה ביד – "דאבו פרו" מאפשר לעשות הכל בבת-אחת, אפילו בשני קילו קמח, בקלי-קלות וללא מגע יד.

    בדגמים המתקדמים של "דאבו פרו" ניתן לעקוב אחר תהליך הלישה, באמצעות מנורת הלד העוצמתית המאירה אל תוך הבצק, אבל אין צורך להתאמץ.

    כך ניגשים בחדווה ובהתרגשות יהודית להכנת החלות של שבת או יום טוב. המיקסר יושב יציב על השולחן, עושה מלאכתו בשקט-בשקט, כך שאפשר לאפות חלות גם בלילה, בלי לחשוש להעיר את הילדים או את השכנים. והבצק יוצא באופן מושלם.

    המיקסר בסדרה 7 – 5750,5740 הוא לא פחות מרהיט במטבח בזכות עיצובו העכשווי. מנוע עוצמתי עם שלדת ברזל מסיבית, מונעים ריקודים על השיש.

    בתזמון נכון, באמצעות הטיימר, ובחלק מהדגמים, בשימוש בתוכניות דיגיטליות מתקדמות הנוחות להבנה ולהפעלה! – מגיעים לשיאי האפייה של אמא וסבתא, אבל בלי המאמץ שהן השקיעו…

    גם תכניות ההקצפה שוברות שיאים. וו לישה מחומרים "קרים", לא מניח לחומר ההקצפה להתחמם, וו הלישה מגיע עד לקרקעית הקערה, ובסופו של תהליך, יוצא קצף קשיח ואחיד לכל חלקיו.

    את המיקסר המיוחד הזה בנו מחדש, מהמסד ועד הטפחות. לקחו את כל הנתונים החיוביים שיש בכל סוג של מיקסר איכותי, ו"שפכו" אותם לתוך המיקסר החדשני המוביל, שנראה כמו מיקסר, אבל הרבה יותר מרשים.

    זו עוד יצירה של OIG – חברה משפחתית המייבאת מכל העולם את מכשירי החשמל המשובחים ביותר, ובמקרים רבים, כמו במיקסר העובד לפנינו, גם מעורבת עמוקות בהנדסת המוצר ובתהליך בנייתו, לתוצאות קלות יותר, מתקדמות יותר ומושלמות ביותר.



    0 תגובות