בהשתתפות ראשי רשויות: ועידת איגוד התאגידים באילת

קובי פינקלר No Comments on בהשתתפות ראשי רשויות: ועידת איגוד התאגידים באילת

באילת נפתחת הבוקר (שני) הועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים | השנה מתכנסת הועידה תחת הכותרת "בונים עלינו" ומשתתפים בה ראשי רשויות, שרים, חכי"ם ואישי ציבור נוספים

יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים | צילום: אלעד מלכה צילום: אלעד מלכה
22:42
23.04.24
אליהו גרין No Comments on הצטלם בחג? הביקורת המפתיעה שספג נתניהו – והמחיקה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כאלף אורחים וביניהם ראשי רשויות, שרים, חברי כנסת, מנכ"לים, אנשי תקשורת ובכירים במשק מתכנסים באילת לארבעה ימי הועידה השנתי של איגוד התאגידים, בכל הקשור לנושאים המאתגרים שבליבת העשייה המוניציפאלית.

יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים, שמארח את הוועידה אומר ל'קול חי': "מעבר למלחמת רוסיה באוקראינה וההשפעות עלינו, נעסוק בוועידה במספר נושאים מרכזיים הקשורים למשבר שהמדינה עוברת ונוגעים לשלטון המקומי והאזורי שאנו זרוע הביצוע שלהם. אנחנו נמצאים במשבר משמעותי בתחום הגנת הסביבה, באנרגיה מתחדשת ובתחום הנדל"ן ובזה תתמקד הועידה" אמר בורבא.

"למה לא בונים עלינו כדי לפתור את המשברים או שאולי יבנו עלינו בעתיד?" שאל בורבא והוסיף: "זה מחבר אותי לאמירה שהגיע הזמן שהשלטון המקומי והאזורי יקבל תפקיד היסטורי להיכנס מתחת לאלונקה ולמשוך את הקטר. השלטון המקומי באמצעות החברות העירוניות צריכים להיות הקטר של אותה רכבת" אמר.

איגוד התאגידים העירוניים הינו גוף המרכז את פעילותם של כלל התאגידים הכלכליים והעירוניים הפועלים בכל הרשויות המקומיות בישראל. התאגידים מהווים את זרועות הביצוע של הרשויות המקומיות ברחבי הארץ ופעילים בהם כיום 600 תאגידים ובהם 300 תאגידים עירוניים ו- 300 עמותות עירוניות.



0 תגובות