פיגוע קשה בחדרה: שני הרוגים, ושלושה פצועים; המחבלים חוסלו

    בנצי לייזרוביץ' וקובי פינקלר 2 Comment on פיגוע קשה בחדרה: שני הרוגים, ושלושה פצועים; המחבלים חוסלו

    שני המחבלים נראו מוציאים רובים מתיקיהם ופתחו בירי לעבר עוברי אורח ברחוב. שוטרים שהיו במקום ירו לעברם המחבלים וניטרלו אותם | היורים השתמשו בנשק קורבנותיהם אך לאחר כדקה וחצי הם חוסלו בידי לוחמי יחידת מסתערבים שנקלעו בס"ד לזירה

    15:21
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on תמונה ישנה עוררה סערה: האם סינוואר העז לצאת ממחבואו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני בפיגוע ירי מחריד שבוצע הערב בחדרה. המחבלים נורו וחוסלו. שני המחבלים נראו מוציאים רובים מתיקיהם ופתחו בירי לעבר עוברי אורח ברחוב בתוכם שוטרי מג"ב חמושים שנהרגו ונשקם נשדד לצורך המשך הפיגוע המתגלגל.

    שני מחבלים ערבים ישראלים פתחו באש לעבר עוברי אורח ורצחו שני בני אדם. לבית החולים הלל יפה בעיר פונו עשרה פצועים- 2 במצב קשה אחד בינוני והיתר קל.
    מסתערבים שהיו במקום פתחו לעבר המחבלים באש וחיסלו אותם.

    מסתבר כי היורים המחבלים המתינו לנוסעים שירדו מאוטובוס שעצר בתחנה וירו לעברם. השר לבטחון הפנים עמר בר לב מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי וראש השב"כ נמצאים בזירת הפיגוע ומקבלים עדכונים . ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע לפני זמן קצר לזירה

    שר הביטחון בני גנץ כינס הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש אמ"ן ובסיומה שיבח את כוח היס"מ שחיסל את המחבלים והוסיף כי ‏צה"ל וכלל כוחות הביטחון פרוסים ודרוכים עם כלל האמצעים כדי להשיב את השקט ולשמור על ביטחון אזרחי ישראל בכל מקום ובכל זירה.

    שני המחבלים בעלי תעודת זהות כחולה תושבי אום אל פאחם ברשותם נתפסו אמצעי לחימה רבים ובהם שלושה אקדחים שלושה סכינים כדורים רבים משקפות וציוד נוסף כבר כעת כוחות משטרה גדולים מבצעים כעת סריקות ומעצרים בעיר הערבית.

    עיריית אום אל-פחם פרסמה הודעת גינוי לפיגוע: "עיריית אום אל-פחם מביעה זעזוע עמוק, מגנה את המעשה הנוראי, ומגנה כל מעשה אלימות באשר הוא. העירייה משתתפת בצער משפחות ההרוגים בחדרה ומאחלת החלמה מהירה לפצועים"

    הפיגוע הקשה הזה קורה כשבשדה בוקר נפתחה וועידת הנגב בהשתתפות משלחות שרי החוץ של כמה מדינות ערביות בינהן מצרים ומרוקו. שר החוץ לפיד עדכן את המשתתפים בפרטי הפיגוע בחדרה. שגינו מצידם את הפיגוע. השר לפיד אמר כי מדינת ישראל תאבק באופן בלתי מתפשר בטרור, נעמוד ביחד בנחישות עם בעלות בריתנו נגד כל מי שינסה לפגוע בנו״.

    ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו פרסם הודעה בה שלח תנחומים למשפחות הנרצחים והוסיף כי רק יד קשה ותקיפה תחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל.
    השר יועז הנדל מתקווה חדשה אמר כי "שפיכות הדמים ברמדאן היא תוצאה של הרצון לחסל יהודים לא אלימות מתנחלים ולא תירוצים אחרים, – התגובה היחידה היא קיר ברזל.

    ראש השב״כ והשר לשעבר, ח״כ אבי דיכטר: "רק בזכות לוחמי מג״ב ששהו בסמוך למקום הפיגוע בחדרה, נמנעה פגיעה באנשים נוספים. הלוחמים שהגיבו באומץ ובמהירות, חיסלו את המחבלים הישראלים מאום אלפחם בעיצומו של מסע הרצח שלהם, רצח של יהודים רק בגלל היותם יהודים".

    "קו ישיר מחבר בין הרוצח הבדווי מהנגב לאלה מאום אלפחם – שנאת יהודים, בגלל היותם יהודים. אסור לנו להמתין בכל פעם לאותו מזל משמיים. חייבים לשוב ולהפוך כל אבן של דאע״ש ועוזריהם, ואת העקרבים המחבלים שהיו קשורים עימם ולמצות איתם את הדין. משתתף בצער המשפחות ושולח איחולי החלמה לפצועים. הקו הרך והסלחני שננקט, עולה לנו ביוקר, בחיי אדם. דם יהודי לא יהיה הפקר".

    יו״ר ש״ס אריה דרעי כתב: ״הלב נקרע נוכח המראות הקשים ממסע הטבח הרצחני בדם קר, מאויב מבית. אני מוסר את תנחומיי הכנים למשפחות הנרצחים הי״ד, ומאחל החלמה מהירה לפצועים״.

    ח״כ מנסור עבאס יו״ר רע״מ אמר: "מגנה את הפשע הנתעב בעיר חדרה, ואומר כי מדובר בטרור דאעשי נתעב שאינו מייצג את החברה הערבית בישראל, המחפשת חיים בכבוד במסגרת שלטון החוק, ובמסגרת מערכת ערכים המכבדת ומקדשת חיי אדם, חיים משותפים ערבי ויהודי, וערכי שלום וסובלנות. תנחומיי למשפחות הנרצחים, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

    ח״כ מנסור עבאס הוסיף: "אני קורא לכל המנהיגים הפוליטיים, הדתיים והחינוכיים בחברה הערבית לעבוד ביחד כדי לקבוע את הצעדים המעשיים שיש לנקוט כדי להתמודד עם האתגר של פושעים שהם עשבים שוטים בחברה הערבית. אני קורא לכל האזרחים הערבים והיהודים לנהוג באיפוק ולפעול באחריות מרבית בהתמודדות עם התפתחות מסוכנת זו".

    הרשימה המשותפת: "הפיגוע הרצחני היום בחדרה הוא פשע מזעזע. אין ולא יכולה להיות שום הצדקה לפגיעה באזרחים. אין למעשים אלו שום קשר למאבק הפוליטי שהציבור הערבי מנהל למען זכויותיו. אין זו דרכו וגם לא תהיה. הציבור הערבי רחוק מדאעש ומשנתו הרדיקלית והמסוכנת והוא הוקיע משנה זו מזה שנים רבות. דרכנו היא מאבק לא אלים, כך היתה וכך תהיה. בשעות קשות אלה אנו קוראים לציבור, ערבים ויהודים, לנהוג באחריות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ימח שימעם של המחבלים וכול הערבים! שאישרפו אוד היום בגאנום!

    2. 1

      אולי במקום "שני מחבלים ערבים ישראלים" שני מחבלים ערבים שגרו במדינה
      תנחומים