יו"ר הכנסת ייפגש עם הרפורמים, ביהדות התורה זועמים

    אבי רבינא 1 Comment on יו"ר הכנסת ייפגש עם הרפורמים, ביהדות התורה זועמים

    ביהדות התורה זועמים על החלטת יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי להיפגש עם הרפורמים בארה"ב ולבקר במרכזי ההתכנסות שלהם | במפלגה אומרים: "יו"ר הכנסת דירדר במשמרת שלו את הכנסת לתהומות חסרות תקדים, תוך חוסר יכולות ניהול בולטות ומביכות"

    מיקי לוי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת יהדות התורה זועמת על החלטת יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי, שמייצג בתפקידו הממלכתי את כלל חברי הכנסת מכל הסיעות, להיפגש עם הרפורמים בארה"ב ולבקר במרכזי ההתכנסות שלהם, ולדבריה הפגישה מהווה פגיעה חמורה וכואבת בציבור החרדי, הדתי והמסורתי.

    "ברור מאד כי לא יעלה על הדעת שאישיות שאמורה לייצג את כל סיעות הכנסת, באופן תקדימי תיתן גיבוי, במה וביטוי, לארגונים וגופים רפורמיים, שהם הרס ההלכה היהודית ומסורת ישראל, תוך אחריות להתבוללות נוראית ואיבוד הזהות היהודית ברחבי תבל" אומרים במפלגה.

    ביהדות התורה הוסיפו: "הביקור החמור, המתריס והפוגעני מתוכנן אחרי פרסום שיצא מלשכת היו"ר שפגע במאות אלפי משתתפי ההלוויה ההמונית של מרן שר התורה זצוק"ל, בתירוץ שזה לא היה היו"ר אלא עוזרו שנשאר על מקומו מה שמעיד כנראה על רוח המפקד".

    "לצערנו יו"ר הכנסת דירדר במשמרת שלו את הכנסת לתהומות חסרות תקדים" אומרים עוד במפלגה: "תוך חוסר יכולות ניהול בולטות ומביכות, בעקבות כך, חלק מחברי הכנסת לא משתתפים בדיונים בועדות ולא מוקמות ועדות חיוניות ואין בידי יו"ר הכנסת הנוכחי לעשות מעשה כלשהוא היות והוא מוכתב על ידי גורמים אחרים".

    "דווקא נציגי יהדות התורה שמשתתפים בוועדות, סופגים את פגיעותיו וחוסר רגישותו לתורת ישראל ולשמירת מצוותיה. בניגוד לנושאי משרה שלטונית שפועלים כל העת להנמיך את גובה הלהבות המלאכותיות שיוצרים הרפורמים – מיקי לוי מגביר אותם, נזכור לו זאת" מסיימים במפלגה את ההודעה הזועמת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה אתם מצפים מאדם כזה
      בזמנו היו פיגועי האוטובוסים
      והיה קופץ מפיגוע לפיגוע ומספר לנו מה קרה
      במקום שילחם בטרור
      אל תשכחו איך הוא היה פוער את פיו נגד הממשלה הקודמת
      ועכשיו הוא עושה בדיוק אותו דבר
      יו"ר בלי ערכים