גם אם אתה לא אילון מאסק, אתה יכול להרוויח מהשקעה שיתופית

    עפר גדנקן No Comments on גם אם אתה לא אילון מאסק, אתה יכול להרוויח מהשקעה שיתופית

    מאי דירה, חברת השקעות הנדל"ן שכובשת את המגזר בקונספט השקעות חדשני החל ממאה אלף ש"ח בלבד!

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החברה רוכשת נכס גדול בעל פוטנציאל השבחה מובהק – עבור משקיעים רבים, שאינם בעלי יכולת לרכוש נכס לבד, החברה משביחה את הנכס שבדרך כלל בהליכי פינוי בינוי, ומוכרת אותו תוך מספר שנים כשהתשואה הענקית של 11% בממוצע מגיעה היישר לידי המשקיעים!

    צריך להבין, כך יהודה סמנכ"ל חברת ההשקעות מאי דירה, שבעשרות השנים האחרונות המושג 'השקעה' קיבל מילה נרדפת של 'סיכון'. מי שאחראי לזה אלו חברות פייק ואנשים חסרי מצפון שפרסמו (ועדיין) על השקעות בחו"ל ובקרקעות חקלאיות ללא כיסוי, וגרמו להמון אנשים להפסיד את הקרן של ההשקעה. כאן במאי דירה, מדגיש יהודה, המוטו הראשוני של החברה שהעתיקה את הקונספט הצומח מאירופה, זה לתת לבנאדם ביטחון מלא על הכסף שהוא שם להשקעה. לא עוד פחד ודיבורים, אלא רישום מלא בטאבו על שם המשקיע!

    זאת ועוד, לדבריו, משקיעים רבים בחברת מאי דירה, אלו אנשים שבעבר לא חלמו להשקיע כי לצורך רכישת נכס היה עליהם לגייס הון עתק. חברת מאי דיקה הביאה את הבשורה של רכישת חלק בנכס, כיחידת השקעה, כשבכח הציבור המשקיע, החברה רוכשת את הנכס עבור כולם, וכל אחד מרוויח בגדול במגרש של ההשקעות המוצלחות ביותר!

    ועוד לא דיברנו על פוטנצייאל ההשבחה הנדיר של חברת מאי דירה. בחברה מועסקים בכירי איתור מציאות נדל"ן, העוסקים שנים בתחום, ויודעים 'לשים את האצבע' על הנכס המניב ביותר, הן מצד הליכי פינוי הבינוי שלו, הן מצד מיקום גיאוגרפי מצוין, ועוד, כשכל ההשקעות של מאי דירה נוחלות הצלחות מסחררות בס"ד.

    כעת החברה יוצאת במכירת יחידות ההשקעה בפרוייקט הדגל ברחוב פסח חברוני בירושלים. הנכס הנמצא בהליך פינוי בינוי עשוי להניב לכל המשקיעים החדשים רווח עצום בממוצע של 11% לשנה! אל תשאירו את הכסף שלכם לישון, תעירו אותו, ותעוררו את העתיד הכלכלי המזהיר שלכם! לפרטים נוספים או לתיאום פגישה: *8473



    0 תגובות