סמוטריץ': "אנשים בקואליציה כבר מגששים היכן לרוץ בבחירות"

    אסתי פלד No Comments on סמוטריץ': "אנשים בקואליציה כבר מגששים היכן לרוץ בבחירות"

    יו"ר הציונות הדתית חה"כ בצלאל סמוטריץ' ב'מהדורה המרכזית': "מוכרח לומר שלהגיד שלנו יש יכולת לתווך בסכסוך בינלאומי כזה או אחר נראה לי מגוחך. אבל אם יש סיכוי להפסיק את מרחץ הדמים הזה זה בוודאי דבר גדול והלוואי שזה יצליח"

    צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לנסיעת ראש הממשלה לרוסיה: "זה שהנסיעה הייתה בשבת זו לא הנקודה כי אנחנו לא יודעים כרגע מה הייתה המטרה, אם הוא נסע על מנת להציל יהודים זה ודאי בגדר פיקוח נפש דוחה שבת", אומר סמוטריץ'.

    "להגיד שלנו יש יכולת לתווך בסכסוך בינלאומי כזה או אחר זה נראה לי מגוחך, אבל אם יש סיכוי להפסיק את מרחץ הדמים הזה זה בוודאי דבר גדול והלוואי שזה יצליח".

    סמוטריץ' הוסיף: "מתחילת הלחימה הזו גזרתי על עצמי שתיקה בסוגיה הזו כי אני לא חושב שאני מועיל בנושא כשאני לא יושב בעמדת קבלת ההחלטות".

    סמוטריץ' תקף את ממשלת בנט: "הממשלה הזו היא אוסף של אנשים ללא דבק אמיתי, היא הוקמה על ידי כל מיני אנשים שנלחמים ביהדות שנים. מנסור עבאס יקבע עכשיו באצבע שלו מה יהיה יהודי. כולם מבינים שהעסק הזה לא הולך להחזיק מעמד.

    "בחודש האחרון הקואליציה לא מצליחה להעביר כלום. העסק הזה הולך לטבוע. לא מעט אנשים מהקואליציה מגששים למצוא לעצמם בית פוליטי חדש".

    הוא נשאל האם הוא מקיים מגעים עם חברי הממשלה והקואליציה: "בדברים שחשובים אני מנהל שיח, אבל עם ימינה אני לא בקשר בכלל בגלל הפניית הגב שלהם לבוחריהם, אני לא חושב שיש לי זכות לסלוח להם".



    0 תגובות