דרעי: "המקום הקדוש המאחד את כל העם היהודי – נמצא בסכנה"

    אבי רבינא No Comments on דרעי: "המקום הקדוש המאחד את כל העם היהודי – נמצא בסכנה"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף בישיבת הסיעה היום (שני) את פגישת בנט עם הרפורמים בחריפות ואמר, "פגישתו של בנט עם ראשי הרפורמים בנושא מתווה הכותל היא חמורה מאד. הכותל המערבי לא עומד למכירה ולא פתוח למשא ומתן". דרעי הזהיר, "מתן דריסת רגל לרפורמים ההרסניים שלא מאמינים בקדושת הכותל וחדורי מטרה לחלל אותו, תביא את רוב …

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף בישיבת הסיעה היום (שני) את פגישת בנט עם הרפורמים בחריפות ואמר, "פגישתו של בנט עם ראשי הרפורמים בנושא מתווה הכותל היא חמורה מאד. הכותל המערבי לא עומד למכירה ולא פתוח למשא ומתן".

    דרעי הזהיר, "מתן דריסת רגל לרפורמים ההרסניים שלא מאמינים בקדושת הכותל וחדורי מטרה לחלל אותו, תביא את רוב אזרחי ישראל להגן בגופם על המקום הקדוש" הזהיר דרעי.

    דרעי פנה לציבור הרחב הדתי שמאגד את רוב עם ישראל ואמר "מאות האלפים המגיעים מידי שנה לתפילת הסליחות המרגשת ברחבת הכותל המערבי, צריכים לדעת שהמקום הקדוש המאחד את כל העם היהודי – נמצא בסכנה".

    דרעי תקף את נתינת היד של החכי"ם הדתיים בקואליציה ואמר, "אלקין, אורבך ושאר ‘הדתיים׳ בקואליציה הזו נותנים כרטיס הכניסה לרפורמים למדינת ישראל, מה שהם לא קיבלו במשך 70 שנה. זה באחריותם המלאה ו׳ההישג׳ היחידי שלהם בממשלה הזו".

    בסיום דברי הבהיר דרעי, "סיעת ש״ס מזהירה את חבורת הרפורמים מחו״ל לבל תהין לבצע צעדים פוגעניים, ואם תנסה השבוע להכניס לשם ספר תורה בניגוד לחוק, אנחנו נהיה שם ונחסום אותם בגופנו. הכותל המערבי הוא קו אדום".



    0 תגובות