בקשה מאירופה: "להפסיק את מימון הקמפיינים לשמאל"

    איתי גדסי No Comments on בקשה מאירופה: "להפסיק את מימון הקמפיינים לשמאל"

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן דורש במכתב חריף ששלח לנשיאת האיחוד האירופי, לא לממן קמפיינים העלולים להביא לאנטישמיות כנגד תושבי יהודה ושומרון | דגן: "קמפיינים כאלו מחזירים אותנו לתקופות חשוכות בהיסטוריה של אירופה, בהם טפלו על היהודים עלילות שווא"

    יוסי דגן צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה בעקבות חשיפת המימון הזר של קמפיין "אלימות המתנחלים" מחריפה. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, שיגר מכתב חריף לנשיאת נציבות האיחוד האירופי, אורסולה פון דר ליין, בדרישה להפסיק באופן מידי את מימון הקמפיין, אשר על פי פרסומים מקדיש לו האיחוד האירופי מיליון ש"ח באמצעות ארגון "שוברים שתיקה" ולבטל את שיתופי הפעולה עם ארגוני שמאל קיצונים.

    במכתב, סיפר דגן לנשיאה אודות הקמפיין שהוא לכאורה מכוון להתססה אנטישמית: "בתקופה האחרונה מתנהל בישראל קמפיין בידי ארגוני שמאל קיצוני רדיקלים שעלול להביא לאנטישמיות, אשר מאשים את יהודי אזור יהודה ושומרון באלימות. מדובר בקמפיין כוללני, מקטלג, שקרי ומסית אשר מאשים ומסמן אוכלוסייה גדולה ורחבה בת כחצי מיליון בני אדם, בהאשמות שווא אך ורק משום שהם יהודים המתגוררים ביהודה ושומרון. מדובר בקמפיין אשר לוקח את הקורבנות, אשר נרצחים וסובלים יום יום מטרור ערבי קשה ומצייר אותם כאלימים", כתב דגן.

    לדבריו, לא ניתן שלא להזדעזע מהמימון של האיחוד האירופי לקמפיינים מסוג זה: "לאחרונה נחשף, כי האיחוד האירופי עומד מאחורי מימון הקמפיין הפוגעני בעל המכוון לכאורה להתססה אנטישמית. וממומן בלא פחות ממיליון ש"ח את ארגון השמאל הקיצוני "שוברים שתיקה" למטרה זו. מעבר לזלזול העמוק בו מרשים לעצמם בנציבות האיחוד להתערב בצורה גסה ולהסית כנגד אזרחים ישראלים, משתתף הארגון בקמפיין שקרי ומומצא, אשר בינו לבין המציאות בשטח אין ולו גרם של אמת", הוסיף דגן.

    בנתונים שפורסמו על ידי כוחות הביטחון, אותם הביא דגן במכתבו, מצטיירת תמונה שונה לחלוטין ממה שמוצג בקמפיין. על פי הנתונים במערכת הביטחון, בשנת 2020 דווחו ברחבי יהודה ושומרון כ-4000 מקרים של זריקת אבנים על יהודים. כאשר בשנת 2021 חלה עלייה חדה במקרי ניסיונות הרצח של יהודים כאשר דווח על כ-5500! אירועים של זריקת אבנים על יהודים. מדובר בניסיון של רצח יהודי כל שעתים בממוצע. בשטחי המועצה האזורית שומרון לבדה חלה עלייה של 45% לעומת השנה הקודמת באירועי טרור, ומתוך כלל אירועי האלימות בכל יהודה ושומרון רק 1.4% הם של יהודים כלפי ערבים כאשר שאר 98% הם פעולות טרור אלימות של ערבים כלפי יהודים.

     

     

     



    0 תגובות