השר לשעבר יזהר שי: "הממשלה תחזיק לפחות עד הרוטציה"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר לשעבר יזהר שי: "הממשלה תחזיק לפחות עד הרוטציה"

    השר ואיש כחול לבן לשעבר יזהר שי על המשבר וההחרמה של סיעתו את ההצבעות בכנסת: "גנץ לא יתקפל ויקבל את מבוקשו, אבל הרשה לי להניח שהממשלה לא תתפרק" | "בסוף כולם לומדים להסתדר ולחיות ביחד כי הם רואים את התמונה הכללית שבה הם רוצים להחזיק את עצמם עד קו הגמר או לכל הפחות עד הרוטציה"

    צילום: פלאש 90
    11:16
    16.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on ירושלים: ניצחון מוחץ לש"ס בקרב על התיק המשמעותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע והטכנולוגיה ואיש כחול לבן לשעבר יזהר שי על המשבר של ראש הממשלה הממשלה מול שר הביטחון בני גנץ וההחרמה של הסיעה שלו את ההצבעות בכנסת: "שר הביטחון גנץ לא יתקפל ויקבל את מבוקשו, אבל הרשה לי להניח שהממשלה לא תתפרק. גם מפלגת העבודה לא תפרק את הממשלה. הממשלה הזאת מורכבת מכיוונים שונים, ולכן היא מאוד שברירית ומושכים לכל הכיוונים אבל בסוף כולם לומדים להסתדר ולחיות ביחד כי הם רואים את התמונה הכללית שבה הם רוצים להחזיק את עצמם עד קו הגמר או לכל הפחות עד הרוטציה".

    "עבאס משך לכיוונים שלא מר"צ וימינה משכו לכיוון שלהן, גם אנחנו" אמר שי. השר לשעבר, התייחס לעובדה כי הממשלה מקבעת עניינים בסוגיות דת ומדינה בעוד שמרכיבים בה אינם יהודים, והאחרים אינם מתעסקים ומתעניינים בסוגיות היהדות ואין להם שום עניין בזה כמו שנציגים שנגד צה"ל מקבלים החלטות על הפנסיות של המשרתים: "הקואליציה עובדת לפי החוק וכך מתקבלות החלטות, אבל צריך לדון בנושא האתי. צריך להפסיק עם הדיון של קואליציה ואופוזיציה בסוגיות אלו, צריך להתחיל לעבוד בוועדות, מהלכים כאלו צריכים להיות מוסכמים על כולם ומקודמים בהסכמה רחבה".

    "הממשלה הוקמה ככורח פוליטי והסכמה רחבה ואינטרסים פוליטיים ואת זה י אפשר לשנות. אבל לאייתכן שנושאים שנמצאים בהסכמה רחבה לא יעברו בגלל ויכוח פוליטי. לאמ ייתכן שנושאים שיש להם מכנה משותף ייפלו על חלוקה שהיא חלוקה שרירותית – הגיע הזמן שנתבגר. גם בעבר בנושאים משותפים הקואליציה והאופוזיציה הצליחו להתאחד. יש כאן ציניות של פוליטיקאים שלא מבינים שהם שליחי ציבור".

     



    0 תגובות