בלעדי: המפיק של שיר המחאה נגד המשטרה בריאיון לטוקר

    נתי קאליש No Comments on בלעדי: המפיק של שיר המחאה נגד המשטרה בריאיון לטוקר

    לאחר שהבוקר הופץ שיר לא שגרתי של מקהלת ילדים חרדים נגד אלימות המשטרה כלפי המגזר | המפיק והכותב של השיר הייחודי עופר רוזנבאום החילוני התראיין בתכנית 'זמן אוויר' אצל מנחם טוקר והסביר על מטרות הארגון שהוציא את השיר ונועד להשפיע על השיח ברחוב החרדי

    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר המגזר החרדי נחשף לשיר מיוחד, לא עוד שיר רגש עם ילד פלא כזה או אחר, או מנגינה חסידית מקפיצה עם גדולי הזמר. הפעם מדובר בשיר שהוציא ארגון "בצלם אלוקים", בניצוחו של המפיק עופר רוזנבאום.

    בשיר המפתיע, מקהלת ילדים חרדים שרים טקסט המתאר לדעת הכותב, את אלימות המשטרה כלפי המגזר החרדי,  לפי סדר האל"ף בי"ת, מלווה בקליפ ששוזר בתוכו תיעודים מחרידים מההתנהגות הברוטאליות של המשטרה בהפגנות חרדים.

    בתכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם רוזנבאום, ושיתף את מטרת הקמפיין: "הארגון שאני מנהל שמו "בצלם אלוקים", זה ארגון חדש שמטרתו להילחם נגד אלימות המשטרה כלפי המגזר החרדי. אני אדם חילוני לגמרי, אבל חשוב לי להבהיר לציבור שאני חי בו גם ידע שיש אלימות קשה כלפי החרדים" אמר רוזנבאום.

    "האלימות הזאת קיימת שבעים שנה והיא מושתקת" המשיך רוזנבאום: "המשאיות שראיתם בימים האחרונים בריכוזים החרדיים עם מסכי לד שמציגים לציבור סרטונים של אלימות משטרתית זה חלק מהקמפיין, המשאיות מסתובבות גם בתל אביב כי חשוב שהחילונים גם יראו את זה" שיתף רוזנבאום החילוני שמבקש להשפיע על השיח הפנים-חרדי את טוקר.

     



    0 תגובות