פרופ' אבי שמחון: "הצמיחה הכלכלית לא יכולה להיות בתוך 8 חודשים"

    צבי טסלר No Comments on פרופ' אבי שמחון: "הצמיחה הכלכלית לא יכולה להיות בתוך 8 חודשים"

    פרופ' אבי שמחון בריאיון ל"שטח כלכלי" מתייחס להחלטה לשים את ההון הרב של קרן העושר בצד, "צריכים לעשות בכסף שימוש". ומתייחס להתייקרות במחירי הדלק והגז בעולם, והצמיחה הכלכלית כעת. הטלת המיסים של ליברמן: "פקידי האוצר והשר חושבים באותה הדרך אבל שניהם טועים"

    צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע התייקרות מחירי הדלק והגז בעולם, ראש המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' אבי שמחון התראיין הערב (שלישי) ל"שטח כלכלי" בהגשת צבי טסלר והתייחס להתייקרות מחירי הדלק והאפשרות של הממשלה לפעול בעניין, "הממשלה יכולה וצריכה למנוע התייקרויות נוספות של מחירי הדלק, באמצעות הקפאה של הבלו. זה נעשה לפני עשור כשהמחירים טיפסו. יש הכנסות יפות ממיסים בזכות הצמיחה של השנים האחרונות, ויש לממשלה גמישות".

    על האטימות למצוקות בציבור והיד הקפוצה לעסקים מסביר פרופ' שמחון כי "פקידי האוצר וליברמן נצמדים לכללים של פעם ולכן נמנעים ממתן מענקים ושוחקים את התוספת לשכר המינימום. מדובר באותם הפקידים שאיימו שנהפוך לוונצואלה, אם ניתן מענקים בקורונה. אף אחד מהם לא הודה בטעות שלו".

    על רקע המחאות הרבות נגד שר האוצר מסביר שמחון את פשר ההתקפה הארסית נגד הציבור החרדי, "ליברמן מחפש להסיט את האש מכישלונותיו הרבים באוצר, אז מפיל הכל על החרדים, וזאת בכדי למצוא חן בעיני ציבורים אחרים. אי אפשר לתקן באמצעות סנקציות בלבד".



    0 תגובות