ח"כ ברק: "לא ענייננו באיזו מעברה גדלה חיות שתדאג לזכות העמידה"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ ברק: "לא ענייננו באיזו מעברה גדלה חיות שתדאג לזכות העמידה"

    ח"כ קרן ברק בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחסה לסערה סביב הביקורת של אמסלם על הנשיאה חיות ועל תשובה המפתיעה

    צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קרן ברק (הליכוד) התראיינה הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן

    "הפוסל במומו פוסל, תפקידו של נבחר ציבור לבקר את כל המערכות השלטוניות, לנאום ולנסות לתקן עוולות. המהות שלו שהוא זעק, שלא יכול להיות שנבחר ציבור אין לו זכות עמידה לעתור לבג"ץ כך קבעה חיות. אנחנו כנציגי ציבור ואנחנו מייצגים את הציבור הגדול ביותר ולנו אומרת חיות אתם מבחינתי אין לכם זכות עמידה בפני בג"ץ כי אתם לא מייצגים ציבור".

    ברק הוסיפה, "עוד אומר אמסלם זה שאין לי זכות עמידה אני לא שומע מכם אלה מהתקשורת בכלל. ועל כל זה תוסיף שהנשיאה חיות לא הביעה דעתה על כלום, לא על השבר האמון הציבורי בבית משפט העליון, ולא על הריגול נגד אזרחי ישראל".

    ח"כ קרן ברק תקפה את התנהלותה של נשיאת בית המשפט העליון, ,אני כאזרחית מתביישת ונבוכה שהנושא היחיד שבחרה נשיאת העליון להתבטא, בזמן כזה שיש שבר עמוק בין הציבור לבית המשפט העליון הוציאה מכתב אישי ראשון לח"כ אמסלם. היא טעתה הנושאים עקרוניים וחקיקתיים".

    עוד הוסיפה, "לא מעניין אותי באיזה מעברה היא גדלה? זה שתשמור למגזינים. היא בוחרת לכתוב מכתב בשיא המשבר בין אזרחים לרשויות החוק ובית המשפט, תפקידה לדאוג לזכות עמידה לנבחרי ציבור".

    על התייחסותו של נתניהו: "אני לא יודעת מה גרם לנתניהו להביע את דעתו זו, זה צריך לשאול אותו. תכניו של אמסלם הם נכונים ומשמעותיים".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי התבטא בחריפות ולקאנית אבל לצערי יש הרבה מן האמת בדבריו