אברימי רוט מפתיע: "שיר של בית המקדש" | צפו

שמחה סינגר 5 Comment on אברימי רוט מפתיע: "שיר של בית המקדש" | צפו

אברמי רוט מתחדש בשיר חדש המשלב היסטוריה וגעגוע חדש וישן ומוכיח לנו שוב מדוע הוא אחד מהיוצרים המושמעים ביותר במוזיקה החסידית והיהודית כולה | "משתוקק לראות בעזרת השם לוויים בשירם ובזמרם מנגנים בכל יום במהרה בימינו"

22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המוזיקה "החסידית" של היום מתרחבת ומתעדכנת והמוזיקאי  של היום צריך לגוון את מרכולתו ולהלך בין הסגנונות. החכמה הגדולה היא, להיות עכשווי לאורך כל הקריירה אך בטעם של פעם.

ישנם זמרים שעושים את זה כל פעם מחדש; שרים שיר חדש אך כשהם שרים שיר הם מחברים תמיד מה המקור של הניגון היהודי, לזכור שהניגון מרים אותנו טפח מעל הקרקע ולא בהכרח מרים את הגוף אלא מרים את הנשמה ומקרב אותה אל יוצרה.

החזן והזמר אברימי רוט עושה את זה בגדול. אמן הזמר היהודי, משחרר כעת סינגל חדש בשם "שיר של בית המקדש" – שיר שרק השם שלו יכול להזיז את נימי הנשמה לכל אחד בעל רגש וגם מי שאינו כזה. "וכבר שנים שאני שר ניגונים, המשמחים מרפאים את הלב ולא פסקה השירה מפי בזמן שמחה וביום של כאב".

אברימי רוט אמר על השיר שעל המילים והלחן הופקד משה פלד ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית יובל סטופל: "מילים שמרגשות אותי כזמר יהודי שמרגיש שליחות בעשייה שלו, ומשתוקק לראות בעזרת השם לוויים בשירם ובזמרם מנגנים בכל יום במהרה בימינו".

 



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    למה שיר בעיבוד של סטופל יוצא אחת לאלף שנה???!!

  2. 3

    תרגע, כל הופעה הוא נמצא..

    1. ואם אני לא הולך להופעות??