רעידת אדמה: המשטרה השתילה תוכנות ריגול נגד מעורבים במשפט נתניהו

    נדב דוד 6 Comment on רעידת אדמה: המשטרה השתילה תוכנות ריגול נגד מעורבים במשפט נתניהו

    על פי הפירסומים המשטרה שאבה בעזרת תוכנות הריגול מידע רב ובלתי חוקי מהטלפונים הסלולאריים. ככל הנראה מדובר בשאול אלוביץ' ועדי המדינה שלמה פילבר וניר חפץ. בימים הקרובים יתפרסם מידע מדויק יותר על הפרשה. סביבת נתניהו: "פרשת ווטרגייט הישראלי: חוקרי המשטרה פרצו לטלפונים באופן לא חוקי כדי להפיל ראש ממשלה חזק מהימין"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החשיפה לפני מספר ימים כי המשטרה השתמשה בתוכנת "פגסוס" של חברת NSO הישראלית, שבדרך כלל שמורה למעקב אחרי ארגוני טרור. ועקבה אחרי בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, עוזריו הקרובים ביותר עופר גולן ויונתן אוריך, ואף אחרי מקורבו המיליארד ג'יימס פאקר.

    כעת נחשף כי לאחר דרישת ראש הממשלה נתניהו לחשוף את חומרי החקירה מתברר כי המשטרה יצאה למסע מעקב בלתי חוקי נרחב נגד מספר מעורבים מרכזיים במשפט נתניהו, כך חושף יואב יצחק. מידע אישי רב מאוד נשאב מהטלפונים הסלולאריים מבלי צו בית משפט.

    מסביבת נתניהו נמסר בתגובה על הפרסומים: ‏"ווטרגייט הישראלי: ‏הערב נחשף שהמשטרה, בליווי הפרקליטות השתמשו באמצעים לא חוקיים כדי להפיל ראש ממשלה חזק מהימין".

    נראה כי המשטרה והפרקליטות סופגים מכה אנושה בפרסום האירועים החמורים. רשויות החוק במדינה פתחו במסע האזנות בלתי חוקי נגד ראש ממשלה מכהן וגרמו להפלתו. אם אכן יתברר כי נדלו ריאיות באופן בלתי חוקי, מלבד המכה הציבורית הריאיות עלולות להיפסל בבית המשפט ולעכב את המשכו.

    עורך הדין ז'ק חן, שמייצג את שאול ואיריס אלוביץ', מסר בתגובה: "אם יש אמת בפרסום מדובר במעשה פשע חמור. עוד ביטוי לפריצת כל הגבולות בחקירה שהתנהלה נגד בני הזוג אלוביץ' שעליה אנחנו מתריעים שנים. במדינת חוק ברור שחייבות להיות לכך משמעויות מרחיקות לכת ואין ספק שלא נאמרה המילה האחרונה בנושא".

    מסביבת נתניהו נמסר כי "מדובר ברעידת אדמה. הגילויים המרעישים שפורסמו בערוצי הטלוויזיה שחושפים כיצד פעלה המשטרה בליווי הפרקליטות בחקירות ראש הממשלה נתניהו, הם מזעזעים. חוקרי המשטרה זיהמו את ההליך המשפטי וחצו כל הקו אדום. ההשלכות הן כבירות".

    יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "הפרקליטות צריכה לקבל כבר הערב החלטה על סגירת תיקי נתניהו. הגיע הזמן לחשבון נפש של מערכת המשפט וניקוי אורוות במשטרת ישראל".

    יו״ר עוצמה יהודית ח״כ איתמר בן גביר אמר: "אין מנוס מלפתוח בחקירה פלילית נגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך שהפר אמון, פעל במרמה וניסה לעשות הפיכה נגד רה"מ מכהן".

    ח"כ בן גביר הוסיף: "אפנה עוד היום לפרקליט המדינה ואדרוש חקירה פלילית נגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      במשחק שוטרים וגנבים התהפכו היוצרות

    2. 5

      אתם שפנים חסרי אומץ מינימלי

    3. 4

      ביבי לך להתעסק במשפט ותפסיק להרוס לנו את הליכוד