ח"כ בן גביר: "היועמ"ש נתן רישיון לרצוח נערי גבעות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בן גביר: "היועמ"ש נתן רישיון לרצוח נערי גבעות"

    ח"כ עו"ד איתמר בן גביר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על המחאה הגדולה נגד הרס היהדות על ידי שר הדתות והתייחס לסיום כהונתו של היועמ"ש מנדלבליט

    צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחס למחאה הגדולה היום נגד הרס היהדות במדינת ישראל ע"י שר הדתות מתן כהנא וסיפר על המחאה, "הגיעו גדולי תורה למחות יחד עם רבים מבני הישיבות. זה לא רפורמות זה החרבת קודשי ישראל, מי שיפסיד מזה זה כל אדם שרוצה קצת יהדות במדינת ישראל".

    על השתתפות של הציבור הדתי לאומי בלבד במחאה היום אמר בן גביר, "שואלים אותי בהפגנות כאלה איפה החרדים, שאני הולך לנשות הכותל אומרים לי איפה הדתיים הלאומיים, שאני הולך להפגנות בבימה שואלים אותי איפה הם. צריך להפסיק עם זה כולם צריכים להשתתף בהפגנות, הם מטביעים את הספינה שלנו וזה נודע לכולם".

    על סיום תפקידו של היועמ"ש אמר בן גביר, "טוב שהוא הולך, הוא הפך להיות יועץ מטעם בתפירת תיקים לראש הממשלה, בפסילת החברים שלי ברוך מרזל ובנצי גופשטיין, ומכשיר את חברי הכנסת הערבים. על פרשת ההרג של אהוביה סנדק ז"ל והחלטת היועמ"ש ללא בית משפט אומר בם גביר, "הוא נתן רישיון לרצוח נערי גבעות, החלטה אומללה. זה אותו יועמ"ש שזימן חיילים לחקירה בגלל שהרגו מחבלים זה פשוט שערורייה".



    0 תגובות