זוגיות שנייה: הדרך לעשות את זה נכון • האזינו

    חיה ספיר No Comments on זוגיות שנייה: הדרך לעשות את זה נכון • האזינו

    כמידי שבוע בתכנית 'עניין משפחתי' עלתה לשידור המטפלת והיועצת מיכל כהן חי ושוחחה עם רחל פסטג על השלבים בדרך להקמת בית שני | במוקד השיחה עמד הנושא של הכנת הילדים משני הצדדים לקבל את המהלך בצורה טובה | האזינו

    צילום: Yaacov Cohen/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שבוע בימי ראשון בתכנית 'עניין משפחתי' משוחחת רחל פסטג עם המטפלת והיועצת מיכל כהן חי על 'זוגיות שנייה', והשבוע השיחה עסקה בדרך והשלבים להקמת בית בפעם השנייה.

    פסטג חידדה את צורך הנשים שנמצאות בשלב שלפני הקמת בית שני לעזרה: "אני רוצה לומר לך שאני מקבלת הרבה תגובות על הפינה הזו, וזאת ההזדמנות להודות לך שאת מביאה את הסיפור חיים שלך  שזה בכלל לא מובן מאליו, ואני רוצה לומר שנשים שנמצאות בכל מיני צמתים בחיים שלהם התכנית הזאת נותנת להם להבין שהם לא לבד ויש עוד אנשים כמוהם, ושאפשר לטפל בזה ולהתקדם הלאה, ועל כך תודה לך" פתחה פסטג.

    כהן חי הודתה לפסטג, והשלימה את הדברים: "כדי להגיע להקמת בית שני צריך את האומץ לקחת את הזמן ולהגיד לעצמך אני שמה את הנושא הזה בקדימה שלי, ולבדוק ולברר עד שיכולים לומר שמוכנים לזה. המהות של שידוך שני הוא שונה משידוך ראשון, צריך לברר אחד עם השני את הרצון שעומד מאחורי הקמת הבית בפעם השנייה, צריך לזהות את זה עם בעיקר השכל יחד עם הרגשת הלב" אמרה המטפלת.

     



    0 תגובות