מנכלי"ת משרד החינוך על מתווה הממלכתי חסידי: "טרם התקבלה החלטה"

    אסתי פלד No Comments on מנכלי"ת משרד החינוך על מתווה הממלכתי חסידי: "טרם התקבלה החלטה"

    מנכלי"ת משרד החינוך גלית שטאובר בריאיון מיוחד ונרחב ל"מהדורה המרכזית" על מתווה הבדיקות במערכת החינוך, תגובות ההורים למתווה, מתווה הממלכתי החסידי ומדיניות המשרד כלפי מנהלי מוסדות החינוך

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכלי"ת משרד החינוך גלית שטאובר התראיינה הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחסה לכאוס במשרד החינוך על רקע איום השביתה,  "אם היה צריך להבין שיש ריבון אחד וזו ממשלה ישראל שקיבלה הכרעה בשיקול דעת מעמיק מאוד, ראש הממשלה והשרים יחד עם אנשי המקצוע הקדישו שעות ארוכות לנהל את כל הסיכונים. לבסוף נפלה הכרעה ואנחנו במדינה דמקורטית ואם לא נקבל את ההחלטה נהיה בכאוס מוחלט".

    שטואבר סיפרה כי "נאלצנו ללכת לבית הדין לעבודה להוציא צו מניעה, ילדי ישראל אחרי שנתיים של סגרים ישבו יותר מכל ילדים אחרים בעולם בבית, יש השלכות של דיכאון ותופעות לוואי קשות של ילדים. שלומם הנפשי של הילדים הוא הבטוח ביותר במסגרות החינוך ועל זה צריך להקפיד".

    לטענתה, "מתווה הבדיקות החדש, הופך את התלמידים לאוכלוסייה הכי מנוטרת בארץ, זה מבטיח שמירה על שלומם של עובדי מערכת החינוך ועל התלמידים".

    מנכלי"ת משרד החינוך סיפרה, "אני מקבלת טלפונים מהורים בכל הארץ, על המורים שעושים הכל בשביל הילדים שלהם, המורים עושים עבודה סופר מסורה והם מבינים את החשיבות של השארת בתי הספר פתוחים. כל מי שחושש לשלום ילדיו צריך להתנהל בהתאם. לכן הודענו אתמול כי מדיניות של השרה להקל על המורים, אנחנו ניתן 60 שעות חינוכיות של מילוי מקום כדי שהמנהל יוכל לתת למורים עזרה".

    על מתווה הממלכתי חסידי במערכת החינוך של חסידות בעלז סיפרה שטאובר, "אני לא יכולה לספר על זה שום דבר. נכון שנציגי חסידי בעלז היו איתי, ואני צריכה להשיב להם תשובה. משרד החינוך מתכנן תוכניות מאוד גדולות והם תתפרסמנה בעתיד הקרוב".



    0 תגובות