ביה"ד לעבודה הוציא צו מניעה: שביתת המורים נדחתה

    אבי יעקב No Comments on ביה"ד לעבודה הוציא צו מניעה: שביתת המורים נדחתה

    בית הדין הורה להסתדרות המורים שלא לנקוט בצעד ארגוני כלשהו ולגרום לעבודה סדירה של כלל העובדים, וזאת עד לדיון במעמד הצדדים שיתקיים היום בצהריים

    אולם בית הדין לעבודה צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נענה הלילה (בין רביעי לחמישי) לבקשת המדינה והוציא צו מניעה זמני לשביתת המורים. הצו ניתן בשעה 03:33 בלילה במעמד צד אחד ובית הדין נימק את החלטתו בכך שהשביתה הוכרזה אמש כ-11 שעות בלבד קודם לפתיחת יום הלימודים.

    בית הדין הורה להסתדרות המורים שלא לנקוט בצעד ארגוני כלשהו ולגרום לעבודה סדירה של כלל העובדים, וזאת עד לדיון במעמד הצדדים שיתקיים היום בצהריים.

    מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד כתבה במכתב לעובדי ההוראה: "הסתדרות המורים החליטה אתמול על צעדי מחאה כתגובה על החלטת הממשלה בענין מתווה ביטול הבידודים לתלמידים.

    "הבוקר קיבלנו את החלטת ביה"ד לעבודה שניתנה בהיעדרנו, לפיה אין לנקוט בצעד ארגוני כלשהו ולגרום לעבודה סדירה של כלל העובדים עד לדיון, שיתקיים היום בשעה 14:00.

    "כל האחריות על הנזקים שייגרמו לבריאותם של עובדי ההוראה והתלמידים, כתוצאה ממתווה ביטול הבידודים, מוטלת על כתפי הממשלה. הסתדרות המורים תמשיך לעשות הכל כדי להגן על בריאותכם ושלומכם".

    כזכור, השביתה הוכרזה בעקבות הביקורת הרבה על המתווה החדש לתלמידים, שמבטל את הבידודים לנחשפים. על פי המתווה שחל החל מהבוקר, כל תלמיד יבצע שתי בדיקות בכל שבוע ויכנס לבידוד רק במידה ויצא חיובי.



    0 תגובות