ר"ע ירושלים ליאון: "לא יתקיימו לימודים ביום חמישי בירושלים"

    אסתי פלד 2 Comment on ר"ע ירושלים ליאון: "לא יתקיימו לימודים ביום חמישי בירושלים"

    עם תחילת השלג הראשון בירושלים, ראש העיר משה ליאון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפר על ההתלבטות לגבי יום הלימודים מחר בעיר ומתי יקבל הכרעה. וההיערכות העירייה השנה, "יש לנו 210 מפלסות שלג, שיעבדו בכל כבישי העיר. ב-2013 היו לו רק מחצית מהכמות הזו"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    על רקע מערכת החורף הקשוחה שצפויה להגיע הלילה לירושלים, ראש העיר משה ליאון התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" ובישר על השלג שהחל זה עתה, "ברגע זה כבר מתחיל לרדת שלג בירושלים. השלג הראשון החל לרדת. אני בהתלבטות מאוד גדולה, כי הקורונה גזלה מאתנו המון שעות לימוד, אבל אם נגיע למסקנה שהעיר מלאה בשלג ויש סכנת החלקה אז אנחנו נגיע להחלטות אחרות, אם להתחיל מאוחר או לבטל נחליט בחמש בבוקר".

    כעת ראש העיר הוציא הודעה בה בישר כי לא יהיו לימודים בחמישי: "לאחר התייעצות עם הנהגת ההורים וכל גורמי החינוך בעיר הוחלט כי הלימודים בירושלים מחר לא יתקיימו, גם לא מעונות היום, להוציא בחינת הבגרות שכן תתקיים בשעה 11:00".

    ראש העיר הבהיר כי בניגוד לשלג ב-2013, "היום העירייה ערוכה וערוכה מאוד, תמיד יש תרחישי קיצון שלא התכוננו אליהם, אבל אנחנו ברמה שגם אם יש הפסקת חשמל ארוכה, נסייע לחולים שצריכים דיאליזה אבל נגיע אפי' לפינוי בנגמשי"ם".

    ראש העיר פנה לתושבים ואמר, "יש כתובת אחת גדולה שזו עיריית ירושלים, תגברנו את קו 106 לכל הלילה, כל אחד שיש לו בעייה שיתקשר ונסייע לו. בנוסף לכך המפלסות שלג כבר יוצאות לכבישים ולדרכים שלא יצטבר לערימות".

    עוד הוסיף, "לא רק בדרכים הראשיות אלה בכל הכבישים, מדובר על 210 מפלסות, אז ב-2013 היו חצי מפלסות. היום כל אחד יודע מה תפקידו ועוקבים אחרי המפלסות ובעזה"י נעבור את זה ברמה של חוץ לארץ, שם ממשיכים רגיל בשלג".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יוווווווווווווווווווווווווווווווו
      איזה כיייייייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
      השלג
      איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףף שאין לימודים!!!!!!!

    2. 1

      אווף למה רק בירושלים!!!!???