ההסתבכות בשדה התעופה: גב' רחל בולטון בסיפור חייה

    חיה ספיר No Comments on ההסתבכות בשדה התעופה: גב' רחל בולטון בסיפור חייה

    לאחר אתנחתא קצרה חזרה רחל בולטון לפינתה בתוכנית "עניין משפחתי עם רחל פסטג" | והפעם סיפרה רחל על דרכה לעולם המצוות, הרבי מליובאוויטש וסיפור מחלתה של אימה | האזינו

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שעברה דלקת ריאות חריפה חזרה רחל בולטון לפינה הקבועה בתכנית 'עניין משפחתי' עם רחל פסטג "בראש ובראשונה אני מוסרת את תנחומיי על פטירת אחותך, ושהקב"ה ימלא חסרונך" אמרה פסטג.

    "אחותי הייתה לי כמו אם, ואני רוצה להקריא קטע קצר ממה היא כתבה לי לפני שנה וחצי: לאחותי היקרה שהיא חלק ממני חלק ממני זו שתי מיילים שמלוות אותי ונותנות לי כוח למרות הפרידה" אמרה בולטון, וסיפרה את סיפור חייה ומשפחתה.

    לפני כחמישים שנה כשחזרתי בתשובה אף אחד לא ידע מה עובר עליי ומי זה הרבי מליובאוויטש שאת כל הזמן מדברת עליו. פעם אנשים לא ידעו כמו שהיום יודעים. אמא שלי אמרה לי אין בעיה, אבל מי זה הרבי הזה. יום אחד בערב ראש השנה, שני עמודים בעיתון בברכה של הרבי אותה תרם יהודי צדיק בשם טוביה פלס, חסיד חב"ד קנה שני עמודים ושם את הברכה של הרבי לבני ישראל"

    "לקחתי את התמונה, רצתי לאמא שלי – היא אמרה קדוש. היא לקחה תמונת נוף שעל הקיר ושמה שם את תמונת הרבי. כשהיא חלתה בסרטן היא ביקשה לראות את הרבי מליובאוויטש, לנסוע יחד איתי בדרך לא דרך" סיפרה בולטון.  בשדה התעופה באמסטרדם השתיים הסתבכו.

    מה היה בסוף? האזינו:

     



    0 תגובות