משפחת סנדק ליועמ"ש: "הבהר כי הפרסומים שגויים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משפחת סנדק ליועמ"ש: "הבהר כי הפרסומים שגויים"

    משפחת סנדק בפנייה ליועמ"ש מנדלבליט: "הבהר כי הפרסומים כי עמדתך לסגור את התיק כנגד השוטרים שהרגו את אהוביה ז"ל שגויים – שמע את טענותינו לפני ההחלטה"

    היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחת סנדק, פנתה הבוקר (רביעי) במכתב דחוף ליועמ"ש אביחי מנדלבליט, וביקשה כי יוציא הבהרה כי הפרסומים בדבר כוונתו לסגור את תיק החקירה כנגד השוטרים אשר הרגו את אהוביה ז"ל שגויים. לחילופין ביקשה המשפחה כי במקרה שהדיווחים נכונים היא מבקשת כי יפגש עם נציגי המשפחה בכדי שיציגו בפני היועמ"ש את עמדתם ואת המידע שברשותם.

    עוד ציינו המשפחה במכתב שנשלח באמצעות עו"ד אריאל עטרי מטעם ארגון חוננו, כי נודע להם כי בכוונת היועמ"ש לפרסם את ההחלטה ביממה הקרובה וזאת בכדי לנצל את מזג האוויר הסוער בכדי למנוע מחאה ציבורית לגיטימית כנגד ההחלטה.

    "בימים האחרונים יצאו פרסומים המיוחסים ל"מקורבים" לכב' בענין עמדת כב' בתיק הנוגע ‏להעמדה לדין של האחראים למותו של אהוביה ז"ל. תקוותנו כי הדברים לא יצאו מלשכת כב' וכי מדובר בפרסומים שגויים", כותב עו"ד עטרי ליועמ"ש בעניין הפרסומים בימים האחרונים.

    לאור כך מבקשת המשפחה מהיועמ"ש להוציא הבהרה כי הדברים אינם נכונים או במקרה שהדברים נכונים לקיים פגישה עם המשפחה בטרם ההחלטה "לפיכך, נבקש שכב' ‏יוציא הודעת הבהרה כי מדובר במידע שלא יצא מלשכתו וכי מידע זה אינו משקף את עמדתו ‏הסופית. ככל שמדובר במידע שאינו שגוי, נבקש כי בטרם החלטה, כב' היועץ המשפטי לממשלה ‏יקיים פגישה עם מרשיי ובא כוחם, על מנת שאלה יפרסו בפניו את עמדתם ואת הידוע להם", נכתב.

    ‏עוד צויין כי ישנה חשיבות שההחלטה תינתן במתינות הדעת, לאחר שמיעת כלל טענות המשפחה וכי הדבר חשוב לאמון הציבור במערכת המשפט "נזכיר כי מדובר בהורים שאבדו את בנם במפגש טרגי עם שוטרים, שזכה להדים רבים. ‏להחלטה שניתנת בנקיות הדעת ולאחר שקילת כל הפנים קיימת חשיבות רבה לאמון הציבור ‏במערכות אכיפת החוק ובמערכת המשפט. אשר על כן, אנו תקוה כי אכן אין מדובר ‏ב'הדלפות' מכוונות מלשכת כב', וכי בטרם החלטה יקיים כב' פגישה כאמור", ביקש עו"ד עטרי.

    לסיום מתייחס עטרי לשמועה כי בכוונת היועמ"ש לפרסם את ההחלטה דווקא במהלך הסערה בכדי למנוע מחאה ציבורית "לסיום, נעיר כי הובאה לידיעת מרשיי שמועה מרושעת על כך שלשכת כב' מבקשת לפרסם ‏את ההחלטה ביומיים הקרובים, מתוך תקווה שסופת 'אלפיס' תכסה בשלג את הסערה ‏שצפויה כתוצאה מפרסום ההחלטה ותמנע מחאה ציבורית לגיטימית בשל מזג האויר. ‏מרשיי הסבירו למעביר המידע – כי אינם מעלים על הדעת התנהלות כזו וכי אינם מאמינים ‏שתפעיל את שיקול דעתך בדרך זו. אנו מקוים שהגנת מרשיי על שיקול דעתך בנושא זה – ‏אינה מנותקת מהמציאות. ‏למען הצדק, המוסר היושר ונקיות הדעת נבקש מענה חיובי מהיר לפנייתנו", סיימו.



    0 תגובות