ניתוח הפרשנים: "רוב הניצחונות של האופוזיציה רשומים על שמו של דרעי"

    אסתי פלד No Comments on ניתוח הפרשנים: "רוב הניצחונות של האופוזיציה רשומים על שמו של דרעי"

    חבר הכנסת לשעבר איתן כבל והיועץ הפוליטי ברק סרי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מנתחים את היום שאחרי המשפט של אריה דרעי, כיצד תיראה ש"ס והעבודה של האופוזיציה | האזינו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת לשעבר איתן כבל ויועץ התקשורת ברק סרי התראיינו הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי על רקע משפט דרעי שהחל היום

    איתן כבל: "עוצמתו של אלי ישי נבעה כי היה לו את הרב עובדיה יוסף זצ"ל ללא הרב עובדיה כנראה שהוא לא היה מצליח להגיע לגבהים שהוא הצליח להגיע. דרעי הוא הכל בש"ס. ברגע שדרעי יוצא החוצה העסק יכול לקרוס פנימה אל תוך עצמו".

    ברק סרי: "מבחינת תנועת ש"ס זה לא ישפיע השליטה שלו תמשיך להיות חזקה וללא עוררין. זה ישפיע על האופוזיציה, על יכולת ההתמודדות מול הממשלה. הניצחון של האופוזיציה בחוק הגיוס, וגם חמישה שישה אחורה של הניצחונות היו ע"י האדריכל אריה דרעי בגלל האמון שנותנים בו, הליכוד, הציונות הדתית, והערבים".

    עוד הוסיף, "דרעי יודע להריח את הלך הרוח במליאה, מי המאוכזב, לעשות את החיבור, לדעת מי נמצא ומי לא ולנצל שעת כושר בזמן. העובדה שאריה יהיה במשכן הכנסת אבל ינהל מבחוץ זה יימשך, אבל יהיה לו הרבה יותר קשה שלא מתוך המליאה".



    0 תגובות