250,000 ש"ח: תביעת לשון הרע בשם ד"ר שרון אלרעי פרייס נגד יוספה ברק

    ישראל רובין No Comments on 250,000 ש"ח: תביעת לשון הרע בשם ד"ר שרון אלרעי פרייס נגד יוספה ברק

    התביעה שהוגשה על ידי הפרקליטות בגובה של 250 אלף ש"ח, על פרסומים שהופצו ע"י יוספה ברק בגנותה של ד"ר שרון אלרעי פרייס תוך רדיפה אישית כנגדה וכנגד בני משפחתה לרבות בנה הקטין

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בת"א תביעת דיבה לפי חוק איסור לשון הרע, בשם ד"ר אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, נגד יוספה ברק – טמיר.

    התביעה על סך 250,000 ₪ הוגשה בגין פרסומים כוזבים ופוגעניים שהפיצה הנתבעת ברשתות החברתיות בגנותה של ד"ר אלרעי – פרייס, תוך שימוש בבני משפחתה לרבות בנה הקטין.

    מכתב התביעה, שהוגש על ידי עו"ד דקלה בללתי מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) ובשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית, עולה כי הפרסומים הם חלק ממסע שיטתי להכפשת שמה של ד"ר אלרעי – פרייס, מתוך מטרה להשפיע באופן פסול על תפקודה ועולים לכדי רדיפה אישית של ממש. בפרק זמן של שבועיים וחצי פרסמה הנתבעת למעלה מ-60 פרסומים שקריים ופוגעניים בעניינה של ד"ר אלרעי פרייס ובני משפחתה.

    פרסומים שקריים אלו מהווים פגיעה מכוונת בשמה הטוב של התובעת ובמקצועיותה כראש שירותי בריאות הציבור ויש בהם משום ניסיון לפגוע בעיסוקה ובמקצועיותה במטרה לערער את אמון הציבור בהנחיות מקצועיות של המשרד במהלך מגיפה.

    בפרקליטות אומרים כי חשוב להדגיש, אין מחלוקת שביקורת כלפי עובדי מדינה היא לגיטימית ואף חיונית לשם תפקודן התקין של רשויות השלטון, גם בזמן מגיפה עולמית, לרבות הבעת ביקורת ביחס לפעילות החיסונים, גם אם לא תמיד היא מתאפיינת באיפוק ובנימוס. אבל מכאן ועד להשתלחות אישית וכוזבת נגד עובד ציבור ובני משפחתו – היא חציית גבול שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום.



    0 תגובות