ברק סרי: "אם דרעי לא היה נצמד לנתניהו, אולי היו מוותרים לו"

    אתר קול חי No Comments on ברק סרי: "אם דרעי לא היה נצמד לנתניהו, אולי היו מוותרים לו"

    היועץ האסטרטגי ברק סרי בשיחה עם 'קול חי': "היועץ המשפטי אמר בקולו שהביאו אליו בתחילת הדרך חשדות חמורים ביותר ולא נשאר מזה עכברון. התגובות שדרעי קיבל היו 'על זה מעמידים למשפט?'. אתה יודע, אם זה היה קורה חלילה לך או לי – היינו גומרים את העניין בכופר מול רשויות המס"

    צילום: Amit Shabi
    16:50
    16.04.24
    צבי טסלר No Comments on בעיצומם של ימי בין הזמנים: נחלים בצפון יסגרו למבקרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי ברק סרי, לשעבר יועצו של יו"ר ש"ס אריה דרעי שוחח עם הרב משה בן לולו ב'הפוך על הפוך' על הסדר הטיעון בעניינו של דרעי: "דרעי התייעץ עם לא מעט אנשים. בניגוד למקרים אחרים, מי שפנו לדבר על הסדר היו נציגי היועץ המשפטי. העסקה הייתה על השולחן. המשא ומתן נמשך לא מעט זמן. היה קטע שבין פרסום העסקה לבין החתימה עצמה שהייתה התקפה נגד העסקה ומדוע לא ייגזר קלון. דרעי התלבט כי חשב שהמחיר גבוה מידי, ושהעזיבה של הכנסת בתקופה כזאת זה לא פייר ולא נכון. הוא התלבט מאוד", סיפר סרי.

    לדברי סרי "היועץ המשפטי אמר בקולו שהביאו אליו בתחילת הדרך חשדות חמורים ביותר ולא נשאר מזה עכברון. התגובות שדרעי קיבל היו 'על זה מעמידים למשפט?'. אתה יודע, אם זה היה קורה חלילה לך או לי – היינו גומרים את העניין בכופר מול רשויות המס".

    "דרעי התלבט מאוד. אני אמרתי לו בדברים האלה אני לא יכול לייעץ. אתה ומשפחתך עמדתם 6 וחצי שנים מול עינוי דין מתמשך שאי אפשר להבין בכלל. זה סבל נפשי".

    עוד אמר סרי: "היו כאלה שאמרו לדרעי שאם הוא היה בצד הנכון ולא נתפס כמי שמגן על נתניהו, אולי המערכת הייתה מוותרת לו". סרי הדגיש: "אדייק, מי שאמרו לו את זה היו אנשים פרטיים מפרשנות שלהם. לא שהייתה פניה מצד מישהו רשמי".

    "התחושה היא מעורבת, אני מחד שמח בשמחתו שזה נגמר. אני זוכר את הטלפון הראשון אז מעמית סגל שהודיע לי שיש חקירה ברשות המיסים. באמצעות הפרסום הסתבר לדרעי ולכולנו שנפתחה חקירה. אז אני שמח שזה הסתיים ודרעי יכול להמשיך האלה אבל מאידך – יש תחושה חמוצה. בדקו אותו מכל כיוון אפשרי כדי לצאת עם משהו בסוף".



    0 תגובות