סגן השר שוסטר על פרשת האזנות: "לא רואה אירוע מרחיק לכת"

    אסתי פלד No Comments on סגן השר שוסטר על פרשת האזנות: "לא רואה אירוע מרחיק לכת"

    סגן שר הביטחון אלון שוסטר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס להקמת וועדת החקירה לפרשת הצוללות וסירב להתייחס להימנעות ראש הממשלה, "יום חשוב לטוהר המידות". שוסטר התייחס לפרשת האזנות הסתר על ידי המשטרה שרמסה זכויות אדם והבהיר כי אינו שש לוועדת חקירה ממלכתית בפרשה

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הביטחון אלון שוסטר התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן התייחס להחלטה להקמת וועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות, "אני לא חושב שביום הזה שהוא מאוד חשוב, אני לא רוצה להתעסק בנושא. מה שחשוב שהוקמה ועדת חקירה לאירוע דרמטי עם שר הביטחון, היה מאוד חשוב לקדם את המהלך הזה ויש לו משמעות על טוהר המידות".

    עוד הוסיף, "אני לא יודע מה סיכומי התוכן, אבל תהיה ועדת חקירה עם אמירה איך פועלים גופי המקצוע והמדינאות".

    על התנגדותה של שקד בגלל שמדובר בוועדה לחקירת הממשלה הקודמת אומר שוסטר, "אני לא מקבל הקמות ועדות חקירה בחקר העבר. הנושא המרכזי הוא לא לב העניין אם אנחנו צריכים להתייעץ, וודאי שהדרג המדיני הוא הקובע, אלה איך התקבלו כאן החלטות מבלי לערב את גל הדרג המדיני".

    סגן השר דווקא לא מתלהב להקים וועדת חקירה על הפרשה המטלטת של הפרת זכויות אדם בישראל על ידי המשטרה שחדרה באופן בלתי חוקי לפרטיות אזרחים, "ממה שאני שומע משר לביטחון פנים לא רואה אירוע מרחיק לכת. ייתכן ותקום ועדה ייסודית, אם יסתבר שבאירוע מסוים זה יצביע על מחלה בקרב הרשויות תהיה בדיקה".



    0 תגובות