הסיבה לשריפת הדירה בב"ב: 18 נרות שהודלקו ללא השגחה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הסיבה לשריפת הדירה בב"ב: 18 נרות שהודלקו ללא השגחה

    בחקירת השריפה בעיר בני ברק התברר כי בעלת הדירה, הדליקה 18 נרות זיכרון ויצאה מהבית תוך שהרות נשארו דלוקים ללא השגחה. כתוצאה מכך צוד משרדי שהיה בסמוך לנרות נדלק וגרם לשריפה בכל הדירה

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לדליקה שהתרחשה בשעות הצהריים בבני ברק, קצין החקירות של תחנה אזורית בני ברק, רשף חזי רחימי, ביצע חקירה לגילוי סיבת פרוץ הדליקה. מהחקירה עולה כי בעלת הבית הדליקה 18 נרות זכרון בדירה. היא עזבה את הבית בעוד הנרות דולקים, כאמור ללא השגחה. הנרות הושארו בקרבת ציוד משרדי וציוד זה התלקח וגרם לבעירה בדירה.

    מדור הסברה בכבאות והצלה לישראל שב ומדגיש: אין להשאיר נרות ללא השגחה. אין להדליק את הנרות בסמוך לחלון פתוח. אין להדליק את הנרות בקרבת חומרים דליקים ובכלל זה: מפת שולחן, וילנות, ארונות וכו'.

    רצוי מאד להתקין גלאי עשן בדירת מגורים, על אחת כמה וכמה כאשר מדליקים נרות בדירה לעיתים תכופות. גלאי עשן- מציל חיים.

    כזכור,  בסמוך לשעה 13:40 הוזעקו לוחמי האש מתחנה אזורית בני ברק, בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף דדי קולימר, לשריפה בדירה ברחוב סוקולוב בעיר. צוות האופנוענים מיחידת התגובה המהירה- ית"מ של תחנה אזורית בני ברק הם שהגיעו ראשונים לדירה והעבירו דיווח למפקד המשמרת כי אכן יש בעירה בדירה ומזהים עשן סמיך היוצא מדירה בקומה הראשונה מתוך שלושת קומות המבנה.

    לוחמי הית"מ יחד עם הצוותים הנוספים פעלו לכיבוי מוקד השריפה וסריקות בדירה הבוערת ובשאר קומות המבנה. הדיירים לא היו בדירה בזמן השריפה אולם שני תוכונים אשר היו בכלוב לא שרדו את העשן והחום הרב כתוצאה מהדליקה. חוקר דליקות זומן למקום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אהבתי את הסיפור עים הכלב שנשך . כאלה סיפורים אני אוהב . יאלה בלגן