הונאה חמורה: הציגו עסקים כושלים כרווחים במגזר החרדי ומוטטו משפחות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הונאה חמורה: הציגו עסקים כושלים כרווחים במגזר החרדי ומוטטו משפחות

    בפרקליטות הציגו את כתב החשדות נגד אורן כהן, אלון כהן ורחל רובינשטיין והבהירו כי נשקלת נגדם הגשת כתב אישום. על פי כתב החשדות רכשו האחים אורן ואלון כהן עסקים כושלים בסכום נמוך ופרסמו אותם למכירה במקומונים במגזר החרדי. העסקים הוצגו בכזב כרווחיים ואורן הציג עצמו בכזב כבעל העסק, השתמש בשמות בדויים ונהג לספר לקונים הפוטנציאלים, בין היתר, כי מדובר בעסק רווחי ביותר

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הודיעה היום (ראשון) לבא כוחם של אורן כהן, אלון כהן ורחל רובינשטיין כי נשקלת האפשרות להגיש נגדם כתב אישום, בכפוף לשימוע, כל אחד על פי חלקו, בחשד לביצוע עבירות של הונאה, מרמה, עבירות מס, עבירות הלבנת הון, עבירות פשיטת רגל ועבירות של הונאת נושים. וזאת לאחר שיזמו והפעילו מיזם מכירת עסקים כושלים תוך הצגת מצג שווא כי מדובר בעסקים רווחיים.

    על פי כתב החשדות, בשנים 2021-2017 רכשו האחים אורן ואלון כהן עסקים כושלים בסכום נמוך ופרסמו אותם למכירה במקומונים במגזר החרדי.

    העסקים הוצגו בכזב כרווחיים ואורן הציג עצמו בכזב כבעל העסק, השתמש בשמות בדויים ונהג לספר לקונים הפוטנציאלים, בין היתר, כי מדובר בעסק רווחי ביותר. החשודים הציגו מצגי שווא שונים ומתוחכמים באמצעותם הונו את הקונים הפוטנציאליים ושכנעו אותם לרכוש עסקים כושלים בסכומים של מאות אלפי שקלים.

    קורבנות העבירה שרכשו את העסקים הכושלים, גילו עד מהרה כי הונו ונאלצו למכור את העסק שרכשו מהחשודים לאחר שנגרמו להם הפסדים של מאות אלפי שקלים, אשר מוטטו אותם כלכלית.

    בכתב החשדות מצוינים עשרה אירועים שונים בהם מכרו החשודים במרמה עסקים שונים, בין היתר, פיצריות, מכבסה ומסעדות. כתב החשדות מייחס לחשודים עבירות מרמה בהיקף של כ – 5 מיליון שקלים.

    בנוסף, על פי כתב החשדות, החל משנת 2008 היה לאורן כהן חובות לנושים שונים ובשל כך התפתחו נגדו תיקים בהוצאה לפועל. אורן ורחל התחתנו בשנת 2012 אך הם לא נרשמו במשרד הפנים כנשואים ורחל לא שינתה את שם משפחתה וזאת על מנת לסייע לחשוד להונות את נושיו.

    בפרקליטות מציינים כי התיק מטופל על ידי עו"ד אור גבאי מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), החקירה נוהלה על-ידי צוות חקירה של משטרת מחוז ירושלים, פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים והיחידה הארצית לחקירות של הממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים.



    0 תגובות