כבוד התורה: פרק הבכורה של חידון הלכה למעשה

    מערכת האתר 5 Comment on כבוד התורה: פרק הבכורה של חידון הלכה למעשה

    היום זה קורה: הערב בשעה 22:00 יחל חידון הלכה למעשה בהלכות ברכות עם הרב אופיר מלכה שליט"א | מתוך אלפי האברכים שחפצו להתמודד בחידון עלו לשלב הגמר 21 אברכים שיפגינו את בקיאותם קבל עם ועולם במשך שלבי החידון הפומבי ומשדר הגמר | צפו

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה טובה בעולם התורה: עוף השמיים מוליך את הקול – קולה החי של התורה הנישא ברמה מכה הדים רבים, אברכים ורבנים רבים יחלו היום את "חידון הלכה למעשה" בראשות הגאון הרב אופיר יצחק מלכא שליט"א המשודר כעת בפרק הבכורה, ובו יעלו שנים עשר מתמודדים.

    ההמונים, מובחרי הציבור החרדי, בני התורה ואברכים השוקדים בהתמדה על תלמודם שרוצים להימנות מבאי בית ה' ולהצטרף לשורה הראשונה בעולם ההלכה אותה ממלאים זוכי חידון הלכה למעשה לאורך השנים. ידרשו במהלך החידון להתמודד עם שאלות הלכתיות סבוכות וזמן מענה קצוב.

    מתוך אלפי האברכים שהתדפקו על קווי הטלפון של "קול חי" עלו לשלב הגמר 21 אברכים שיפגינו את בקיאותם קבל עם ועולם במשך שלבי החידון הפומבי ומשדר הגמר שמואזן ונצפה על ידי עשרות אלפי מאזינים וצופים המבקשים לדעת במתח מי יהיה חתן ההלכה השנתי.

    המארגנים מבקשים להודות למנכ"ל "קול חי" אבי רוזן, מנהל התוכניות בצלאל קאהן, הפקה שימי ורקר. על הצד הטכני מוישי קאהן ואורי כהן. וכמובן, מאחורי הגרפיקה וההגשה הוויזואלית המושלמת עומדים צוות סטודיו גיליזי.

     

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מה אם מורדכי לוי?
      ניראלי שזה שנה ראשונה שהוא לא מנחה את החידות עם הרב אופיר מלכה?!

    2. 3

      איך אפשר לראות שידור חוזר של הפרק הזה?

    3. 2

      ממש מחזק ומחכים יישר כוח גדול
      תודה רבהה🙏

    4. 1

      יישר כח עצום מדהים!!
      אברכים יקרים מאוד ניכר שהשקיעו זמן רב לזה אשריהם ואשרי חלקם