רגב במתקפה על כ"ץ: "חותר תחת הליכוד ונתניהו"

    איתי גדסי No Comments on רגב במתקפה על כ"ץ: "חותר תחת הליכוד ונתניהו"

    ח"כ מירי רגב לישראל כ"ץ: "אתה מגדיל לעשות ולחתור תחת הליכוד ותחת נתניהו ולנהל מגעים עם ימינה ותקווה חדשה. אף אחד לא נתן לך את המנדט לדבר בשם הליכוד"

    כץ | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירת הליכוד, ח"כ מירי רגב ממשיכה במתקפה על ח"כ ישראל כץ: "אתה מגדיל לעשות ולחתור תחת הליכוד ותחת נתניהו ולנהל מגעים עם ימינה ותקווה חדשה. אף אחד לא נתן לך את המנדט לדבר בשם הליכוד".

    "ישראל כ"ץ, זו העת להיות מאוחדים. הרי את ההחלטה להרחיק ל-8 שנים מתנועת הליכוד את מי שפעל נגד הליכוד קיבלנו בצורה משותפת חברי הכנסת וחברי מזכירות הליכוד", כתבה רגב לפני זמן קצר. "החלטה שלצערי כבר הפרת כשהכשרת את הליכודניקים החדשים, למען האינטרסים האישיים שלך בפוליטיקה".

    "עכשיו אתה מגדיל לעשות ולחתור תחת הליכוד ותחת נתניהו ולנהל מגעים עם ימינה ותקווה חדשה שבגללם אנחנו באופוזיציה, אותם אלה ששיקרו למיליון וחצי מצביעי ימין.

    "ישראל, למפלגת הליכוד יש יושב ראש תנועה, בנימין נתניהו שנבחר פעם אחר פעם ברוב מוחץ והוא היחידי שאמור לנהל מגעים כאלה ואחרים. אף אחד לא נתן לך את המנדט לדבר בשם הליכוד.

    "הפסקנו להיות תמימים ופראיירים אנחנו מפלגה עם עמוד שדרה ואידיאולוגיה שהיא מעל תפקיד או כסא. ועל כולנו להיות מאוחדים סביב נתניהו ולפעול יחד כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת", כתבה רגב.

    מוקדם יותר היום, הגיב כ"ץ לפרסומים על כך שניהל משא ומתן עם גורמים בקואליציה והכחיש אותם. כץ הכריז כי אם נתניהו יפרוש, הוא יתמודד על הנהגת הליכוד כיו"ר זמני ויפעל להקים ממשלה בכנסת הנוכחית. כץ הצהיר כי לא יעניק שיריונים לפורשי הליכוד.

    במסרון ששלח היום לפעילים בליכוד, כתב כץ: "אנו עדים לצערי בימים האחרונים למערכת משומנת היטב של גורמים עלומי שם שפועלת מסביב לשעון וממציאה פייק ניוז, מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי".

    "הכפשות מכוערות, מבול הודעות, תדרוכים והנדסת תודעה היא לא דרכנו. לא דרך הליכוד. אני גדלתי בליכוד, יחד איתכם- ההתנהגות הפסולה הזו זרה לנו, אנחנו משפחה חמה ומלוכדת.

    "מיד כשפורסם על המגעים שמנהל יו״ר הליכוד ורה"מ לשעבר בנימין נתניהו לעיסקת טיעון התראיינתי, בראיון שנקבע מראש, חיבקתי וגיביתי אותו ואמרתי שאני ממתין להחלטתו ולא אתייחס להתמודדות עתידית בנסיבות האלה, ומאז אכן לא התבטאתי בנושא.

    "אני מדגיש בצורה ברורה שאני לא מקיים שום מו״מ עם אף גורם בקואליציה ביחס להרכבת ממשלה – כי אין בזה טעם בשלב הזה. אם וכאשר נתניהו יחליט לעזוב, וזו החלטה לגמרי אישית שלו, אצטער מאוד על הנסיבות שהביאו לכך ולאחר מכן אפעל בהתאם לחוקת הליכוד כדי להיבחר בתוך מרכז הליכוד שלנו כיו״ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה בראשות הליכוד עוד בכנסת הנוכחית.

    "במסגרת זו לא אתחייב לשום שיריונים בליכוד, וזאת בהמשך להחלטה שהעברתי, חרף התנגדותם של חברים מסוימים, במזכירות הליכוד שלא לאפשר למי שעזב את הליכוד, או פעל נגד הליכוד, להתמודד מטעם הליכוד במשך 8 שנים. בכוונתי להביא כל הסכם קואליציוני שייחתם לאישור מרכז הליכוד כמקובל וכמתחייב.

    "אני נולדתי בליכוד ונשארתי נאמן לדרכו כל חיי, יחד איתכם חבריי היקרים, וכך אעשה גם בעתיד", סיים כץ.

    אמש קראה רגב לכץ: "‏ישראל כ"ץ עצור את חרושת השמועות עכשיו ותצהיר שלא ניהלת שום מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד ובגללם אנחנו באופוזיציה. הליכוד סיים להיות סל המיחזור של הפוליטיקה בישראל".

    בכיר בליכוד צוטט בערוץ 7: "ישראל כץ ממשיך לחתור וסגר דיל עם אלה שבגדו בליכוד ושלחו אותנו לאופוזיציה. עד עכשיו ישראל כץ לא הכחיש שהבטיח לגדעון סער רוטציה בראשות ממשלה. תאוות השלטון והנקמה האישית של ישראל כץ נגד נתניהו היא בלתי נתפסת".

    ח"כ דוד ביטן התייצב היום לצידו של כץ: "אם נתניהו חותם על עסקת טיעון – הוא לא יוכל להמשיך לכהן כיו"ר הליכוד. אין חיה כזו. ישראל כ"ץ יוכל להרכיב ממשלה בכנסת הזו תוך 90 יום", אמר ביטן בריאיון ל'ווינט'.



    0 תגובות