ח"כ יברקן: "צריך לבטל את התו הירוק; מנסים לסתום לי את הפה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ יברקן: "צריך לבטל את התו הירוק; מנסים לסתום לי את הפה"

    ח"כ גדי יברקן בשיחה עם 'קול חי': "צריך לשנות את מתווה הבידודים המפלה והלא יעיל. קרוב ל-200 אלף איש נמצאים בסגר דה פקטו; אנחנו מדינה דמוקרטית עם חופש ביטוי רק לכיוון אחד. מנסים לסתום לי את הפה"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ גדי יברקן (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס תחילה ל'קרבות הירושה' שהחלו בליכוד: "כעדיף שכל הטוענים לכתר יחכו. אני חושב שזה קצת לא מכובד התנהלות כזו. לכל דבר יש זמן. כרגע הליכוד צריך לעמוד איתן מאחורי נתניהו".

    יברקן סירב לומר האם יתמוך בחזרתו של סער לליכוד, אך תקף את הממשלה: "הציבור בליכוד וציבור מחנה הימין מאוד מאוכזב מהקמת הממשלה הזו ואנחנו מבינים שיש כאן פגיעה ממש קשה בכל החברה ישראלית. אנחנו לא יכולים אפילו לטעת עצים בנגב. יש כאן פגיעה ממש עמוקה בכך שהממשלה הזו הוקמה ובדרך שהוקמה".

    לאחר מכן, הוא התייחס למאבקו לביטול התו הירוק: "הלכתי לתמוך במפגינים לביטול התו הירוק ומדיניות הבידודים. אני היחידי בכנסת שנלחם בדבר הזה. אני חושב שיש כאן פגיעה בזכויות אדם".

    קאהן: "זה החל בתקופת ממשלת הליכוד".

    יברקן: "נכון, אבל מאז השתנו הרבה דברים, היום אנחנו יודעים יותר איך להתמודד עם הקורונה, החיסונים גם הצילו מבוגרים ממחלות קשות והמתווה של הממשלה לא יעיל והעובדה שהם קורסים. רק לפני מספר ימים ראש הממשלה ושרי הבריאות והחינוך הודו שהם נכשלו".

    עוד אמר יברקן: "אני שלחתי מכתב למיצוי הליכים טרום בג"ץ לממשלה שעליהם לשנות את מתווה הבידודים המפלה והלא יעיל. קרוב ל-200 אלף איש נמצאים בסגר דה פקטו".

    הוא נשאל אם הוא עצמו התחסן ומחזיק בתו ירוק והשיב שכן, אך הוסיף: "תראה לאן הגענו. אנחנו מדינה דמוקרטית עם חופש ביטוי רק לכיוון אחד. מנסים לסתום לי את הפה".



    0 תגובות