- רדיו קול חי - -

גלריה מחיפה: נחנך מבנה חדש לתיכון "עטרת תמר"

במעמד מרומם של קביעת מזוזות בראשות רבני העיר, רבני הקהילות, אישי ציבור והורי התלמידות נחנך המבנה החדש של תיכון בית יעקב "עטרת תמר" בחיפה, התיכון שנוסד לפני שלוש וחצי שנים עם  כ 16 תלמידות מונה כיום קרוב ל 100 תלמידות מטובי המשפחות ובס"ד רכש לעצמו את שמו הטוב בהשקעה המופלאה בתלמידות.

במהלך המעמד נשאו דברי ברכה וחיזוק נשיא התיכון הגאון רבי אשר אנשיל יונגרייז שליט"א, ראש כולל "מאורות" ברכסים, שבדבריו האציל מברכתו על הנהלת בית הספר וצוות המחנכות והמורות על ההשקעה העצומה בכל אחת מהתלמידות והשאיפה של כל בת ישראל להקים בית של תורה לה' ולתורתו. הגאון רבי יחיאל במברגר שליט"א רב הקהילה החרדית שיבח ובירך את המוסד שיזכה להמשיך בפועלו המבורך המהווה אבן דרך בכל התפתחות הקהילה החרדית בחיפה התורנית, והגאון רבי יעקב אברגי'ל שליט"א ראש כולל "שלום יהודה" ורב הקהילה הספרדית ציין את ההשקעה המרובה הניכרת בתלמידות ובירך את מנהלי המוסד בהמשך סייעתא דשמיא שיזכו להרבות בתים נאמנים כדרך ישראל סבא על אדני התורה והיראה.

לאחר מכן נשא דברים מייסד ומנהל התיכון הרה"ג רבי נחום מישקובסקי שליט"א שתיאר בהתרגשות את הסייעתא דשמיא שמלווה את המוסד מיום הקמתו ונושא את שמה של הרבנית הצדקנית מרת תמר שטיינמן אשת חבר לרבן של ישראל מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל והשאיפה שצריכה להיות לכל בת ישראל כשרה לזכות לבן תורה אמיתי להקים בתים של תורה ומידות טובות. בדבריו הודה למנהלת הגב' צ. ברלינר וצוות המחנכות והמורות המקדישות את כל כוחם להצלחת התיכון ולשגשוג ועלייתן של הבנות בדבריו הודה לסגן ראש העיר הרב מיכאל אלפר שליט"א שנבצר ממנו להשתתף במעמד ושיגר איגרת ברכה למשתתפים כמו"כ הודה למנהלת לשכתו הגב' מ. ציוני תחי' אשר אוזנם קשובה בכל עת להצלחת התיכון ופועלם להצלחתו מיום היווסדו.

בקביעת מזוזה כובדו, הרב מנחם קפלן שליט"א חבר מועצת העיר חיפה אשר עומד לימין התיכון ומעניק מכוחו וזמנו להצלחת התיכון, והרב אמנון פרלמן ממחלקת חינוך בעיריית חיפה. בסיום המעמד כובד לשאת דברים הרב מרדכי כהן שליט"א שציין את היכרותו הקרובה עם התיכון ונוכח מקרוב לראות את ההשקעה הרבה של הצוות המופלא שנותן את כל כוחו להצלחתן של הבנות היקרות והאציל עליהן בברכת כהן, ולאחמ"כ נחנכו האגפים החדשים ואולם הכינוסים תוך תחושת שליחות ותפילה להמשך שגשוגו והצלחתו של התיכון.