ראשי רשויות לנתניהו: "המשך לכהן כיו"ר התנועה"

    אבי רבינא No Comments on ראשי רשויות לנתניהו: "המשך לכהן כיו"ר התנועה"

    עשרות יושבי ראש סניפים וראשי ערים בליכוד: "לכנס את מרכז הליכוד ולקבוע שנתניהו יישאר יו"ר התנועה גם אם יאלץ להתפטר מהכנסת" | הדרישה נשלחה ליו"ר מרכז הליכוד, חה"כ חיים כץ, לכנס את מרכז הליכוד לדיון ולהצבעה במטרה להמשיך את כהונתו של נתניהו

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים פועלים גורמים ופעילי ליכוד מקומיים להחתים ראשי סניפים וראשי ערים בליכוד על דרישה מיו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, לכנס את מרכז הליכוד לדיון ולהצבעה במטרה להמשיך את כהונתו של ח"כ בנימין נתניהו כיו"ר תנועת הליכוד, גם אם יפרוש מהכנסת.

    במכתב עליו כבר חתמו עשרות ראשי סניפים וראשי ערים בליכוד מכל חלקי הארץ, קוראים הליכודניקים לראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, חה"כ בנימין נתניהו, להמשיך לכהן כיו"ר התנועה גם במידה ויאלץ להתפטר מהכנסת במסגרת הסכם טיעון או החלטה משפטית אחרת.

    במכתב נכתב כי "יותר ממיליון מצביעים בחרו בליכוד בידיעה שנתניהו עומד בראשו, ועשרות אלפי חברי התנועה בחרו בו ליו"ר התנועה ברוב עצום שוב ושוב, וכל ניסיון לשנות את בחירתם של המצביעים מהווה מהלך אנטי דמוקרטי שיפגע בתנועה".

    יוזם המכתב הוא יעקב וידר, חבר מרכז הליכוד שאמר: "לא נאפשר לרוחות האנטי דמוקרטיות העזות שמנשבות בחוץ לחדור לתנועה הדמוקרטית הגדולה וכמעט היחידה בישראל – נתניהו נבחר דמוקרטית ברוב עצום והוא זה שצריך להנהיג את הליכוד".



    0 תגובות