פרופ' רהב על ביטול הבידודים לילדים: "הכי טוב שאפשר כרגע"

    אתר קול חי No Comments on פרופ' רהב על ביטול הבידודים לילדים: "הכי טוב שאפשר כרגע"

    פרופ' גליה רהב התייחסה לביטול הבידודים לילדים: "זה לא אידיאלי, אבל הכי טוב שאפשר כרגע. אני חושבת ומקווה שההורים כל כך למודי ניסיון, שהם באמת ישתפו פעולה יותר. להשאיר את הילדים בבית ולשתק את המשפחות – זה בעייתי"

    Worker take a COVID-19 rapid antigen test from Israelis, at a Magen David Adom testing center in Lod, on October 17, 2021. Photo by Yossi Aloni/Flash90 *** Local Caption *** בדיקה מהירה מסיכות קורונה וירוס מגיפה לוד צילום: יוסי אלוני/פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' גליה רהב, חברה בצוות לטיפול במגיפות במשרד הבריאות התייחסה הבוקר בריאיון לגל"צ למתווה 'בודקים ולומדים' שהציגה הממשלה אמש: "זה הפתרון הכי טוב שאפשר לעשות כרגע", אומרת רהב. "הוא לא אידיאלי, אבל הכי טוב שאפשר. אני חושבת ומקווה שההורים כל כך למודי ניסיון, שהם באמת ישתפו פעולה יותר. להשאיר את הילדים בבית ולשתק את המשפחות – זה בעייתי".

    עוד אמרה רהב: "לשמחתנו לא רואים תחלואה קשה בילדים כרגע. פחדנו, כי הנתונים מארה"ב ובריטניה הראו שכן יש מחלה בילדים, אבל בארץ זה לא כמו במדינות אחרות. לגבי תסמינים ארוכי טווח – עדיין אין נתונים".

    יו"ר הנהגהת ההורים הארצית, מירום שיף התייחס גם היא בריאיון לגל"צ למתווה 'בודקים ולומדים': "מצב התחלואה במדינה שונה. ולנו ההורים יש עכשיו חובה לדאוג אחד לשני . אם לא נבדוק את הילד שלנו, אנחנו עלולים לגרום לפגיעה בהורים אחרים". לדבריה "חבל שלא עושים מתווה כזה גם למורים, היו צריכים להחיל את זה על כולם. גם להם לא מגיע לעבור מבידוד לבידוד".

    הבוקר פורסם על התנגדות חריפה בקרב המורים על החלטת הממשלה לבטל את הבידודים במערכת החינוך החל מעוד שבוע. אנשי הצוות החינוכי טוענים כי הם אינם סומכים על ההורים שיבדקו את ילדיהם כנדרש וישלחו ילדים למוסדות החינוך גם אם הם יימצאו חיוביים בבדיקה. "מדובר בצעד מסוכן" הדגישו המורים.

    לפי תוכנית "בודקים ולומדים" – כל התלמידים במערכת החינוך יעברו שתי בדיקות קורונה בשבוע – האחת ביום ראשון והשנייה ביום רביעי. הם לא יידרשו לבידוד אם נחשפו למאומת, אלא אם ייצאו חיוביים בעצמם בבדיקה ביתית.



    0 תגובות