ח"כ בוסו: "ליברמן יכול להיות רגוע, איננו רוצים לשבת איתו בממשלה"

    אתר קול חי 5 Comment on ח"כ בוסו: "ליברמן יכול להיות רגוע, איננו רוצים לשבת איתו בממשלה"

    בריאיון ל'קול חי', התייחס ח"כ בוסו להתבטאותו של השר ליברמן לפיה אם החרדים יצטרפו לממשלה, הוא יפרק את הקואליציה: "שיהיה רגוע לחלוטין, בטח אם הוא בממשלה – אנחנו לא רוצם להיות שם. גם אם הוא לא נמצא, עם מי נשב שם? עם גלעד קריב, ניצן הורוביץ? כל הממשלה הזו רעה חולה. גם עם השר כהנא אנחנו לא יכולים כרגע לשבת יחד"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חכ אוריאל בוסו שוחח עם הרב משה בן לולו ב'הפוך על הפוך' והתייחס לרפורמת הגיור של השר כהנא: "מי הוא בכלל שהוא יכול להתעמת עם הרבנים הראשיים, בטח בנושאים הלכתיים", תוקף בוסו. "בזמנו, כשלשר אוחנה היה עימות עם נשיאת העליון, התקשורת תקפה אותו בצורה נוראית. הרב דוד לאו הוא מקביל לנשיא בית המשפט העליון, הוא נשיא בית הדין הגדול. כהנא הוא שר שעוד יומיים יכול לא להיות שר והוא מחליט בנושאי דת להגיד לרבנים הראשיים מהי הדת והוא מכתיב להם מהו גיור כהלכה. מה הוא מבין בנושאי דת?"

    בוסו הוסיף: "הם מבקשים להפריד את הדת מהמדינה, אין לזה הגדרה אחרת. אי אפשר להפריד את הדת מהמדינה במדינה יהודית כי אנחנו נהפוך לעם ככל העמים".

    לאחר מכן התייחס בוסו לפרשית הפריצה המשטרתית לניידים ללא צו: "כל יום מתבררים פרטים נוספים, ח"כ ארבל ביקש להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא. זה צריך להדאיג כל אזרח בישראל. רק לפני כמה ימים ראינו שביהמ"ש העליון הכשיר בדיעבד ראיות שהושגו בדרך לא חוקית – שהמשטרה פרצה לניידים של יועצי נתניהו. מה המשמעות של החוק אם בסוף בית המשפט מכשיר את זה?"

    בוסו התייחס להתבטאותו של השר ליברמן לפיה אם החרדים יצטרפו לממשלה, הוא יפרק את הקואליציה: "שיהיה רגוע לחלוטין, בטח אם הוא בממשלה – אנחנו לא רוצם להיות שם. גם אם הוא לא נמצא, עם מי נשב שם? עם גלעד קריב, ניצן הורוביץ? כל הממשלה הזו רעה חולה. גם עם השר כהנא אנחנו לא יכולים כרגע לשבת יחד".

    עוד אמר בוסו: "בשבועיים האחרונים יש להם מפלה אחר מפלה, זו ממשלה רעועה שמתחילה ליפול וצריכה ליפול". בוסו תקף את מפלגת רע"מ: "כשהיה את חוק המואזין אנחנו התנגדנו, אבל לראשונה מפלגה דתית בצד שלהם נוגעת משהו שהוא בציפור נפשנו".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      לירברמן רשע מרושע צריך להוריד אותו מהממשלה צריך להעיף אותו מהארץ חזרה לרוסיה 🥸

    2. 4

      אין על שס אין על אריה דרעי היקר!!!

    3. 3

      ממשששששש לא!!!!! צריך להעיף אותו לעזאזל

    4. 2

      ממשששש לא!!!! הוא צריך לעוף לעזאזל!!!