ליברמן: "ליבי עם העסקים שנפגעו, אבל הכלכלה שלנו במצב לא רע"

    אתר קול חי 1 Comment on ליברמן: "ליבי עם העסקים שנפגעו, אבל הכלכלה שלנו במצב לא רע"

    שר האוצר ליברמן אומר המצב הכלכלי של ישראל – טוב: "לפני שנה היינו בסגר וסיימנו את 2021 הכי טוב שרק יכולנו לחלום. אין ספק שיש אנשים ועסקים שנפגעים, ליבי איתם, אבל בגדול הכלכלה שלנו כרגע עדיין במצב לא רע"

    אביגדור ליברמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, אביגדור ליברמן מתייחס למצב הכלכלה בריאיון ל'כאן חדשות': "אנחנו נמצאים ב-20 בינואר, אני לא חושב שתוך 20 ימים אפשר להגיע למצב של סכנה קיומית. לפני שנה היינו בסגר וסיימנו את 2021 הכי טוב שרק יכולנו לחלום. אין ספק שיש אנשים ועסקים שנפגעים, ליבי איתם, אבל בגדול הכלכלה שלנו כרגע עדיין במצב לא רע", אומר ליברמן.

    ליברמן התייחס לדרישתו לביטול התו הירוק והסביר: "אין כבר שום טעם בתו הירוק, זה לא תואם את המציאות. אנשים מוכנים לקחת יותר אחריות מבחינת כל מה שמוטל עליהם – אם זה מסכה או חיסונים. אין גם הצדקה להשבית תלמידים בריאים שנחשפו בבתי הספר".

    ליברמן נשאל על האפשרות של צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה והצהיר: "נתנגד לכל ניסיון כרגע לצרף את ש"ס ויהדות התורה, בטח במתכונת הנוכחית. אני רוצה שקודם נעביר את הפשרות שהסכמנו עליהן, והן מופיעות בהסכם הקואליציוני, בגיור, בגיוס בני ישיבות והורדת גיל הפטור. עד היום כל ניסיון להגיע איתם לפשרה נכשל לחלוטין".

    יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני הגיב לדברי ליברמן: "גם אם ליברמן יזחל על גחונו – אנחנו לא מתכוונים להיות שותפים שלו ולא של הממשלה הכושלת הזאת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נכון לא במצב רע במצב גרוע!!!