קמפיין חדש לבני 60 ומעלה: "שומרים על ההורים"

    צבי טסלר No Comments on קמפיין חדש לבני 60 ומעלה: "שומרים על ההורים"

    במטה ההסברה למאבק בקורונה ובמטה החרדי מציינים כי הדבר החשוב יותר מכל הוא ההתחסנות של המבוגרים בבוסטר שכן היא מגינה עליהם ומאפשרת להם לצלוח בקלות את המחלה: "אם הוריכם טרם קיבלו את מנת הדחף השלישית או הרביעית, הפצירו בהם לעשות זאת. החיסון מגן מפני מחלה קשה ותמותה ח"ו"

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קצב ההדבקה של זן האומיקרון ממשיך לשבור שיאים ובמטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה והמטה החרדי של משרד הבריאות מבקשים להדק את השמירה על קבוצות הסיכון – בדגש על מבוגרים בני 60 ומעלה – באמצעות הסברה ממוקדת.

    בקמפיין הנושא את המסר 'שומרים על ההורים' מוצגים הנתונים המדאיגים לפיהם "רוב המאושפזים בבתי החולים במצב קשה משתייכים לקבוצת הגיל של בני 60 ומעלה", וכי הם מצויים בסיכון לתחלואה לפתח מחלה קשה. ההמלצה עבורם היא "להמנע מהתקהלויות וממקומות הומי אדם, לשמור מרחק בטחון גם מקרובים ובני משפחה, לעטות מסיכה בכל מפגש, ולהתחסן".

    במטה ההסברה למאבק בקורונה ובמטה החרדי מציינים כי הדבר החשוב יותר מכל הוא ההתחסנות של המבוגרים בבוסטר שכן היא מגינה עליהם ומאפשרת להם לצלוח בקלות את המחלה: "אם הוריכם טרם קיבלו את מנת הדחף השלישית או הרביעית, הפצירו בהם לעשות זאת. החיסון מגן מפני מחלה קשה ותמותה ח"ו".



    0 תגובות