החזאי ליאור סודרי: "לקראת רביעי הבא צפוי שלג בירושלים"

    מהדורת הבוקר No Comments on החזאי ליאור סודרי: "לקראת רביעי הבא צפוי שלג בירושלים"

    החזאי ליאור סודרי מעדכן בשיחה עם 'קול חי': "למי שרוצה זה הזמן לטייל כי כאמור, מיום ראשון נכנסים שוב למזג אוויר חורפי, קור וגשם. אני מאמין שהשלג המיוחל והאמיתי ולא הפתיתים יגיעו לירושלים שבוע הבא. זה מתנדנד אבל כנראה שלקראת רביעי פלוס מינוס יגיע הדבר האמתי"

    צילום: לימור הולץ, דוברת מועצה אזורית גולן
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חזאי 'מטאו טק', ליאור סודרי שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר על מזג האוויר ועדכן: "מזג האוויר דווקא נרגע בינתיים, עדיין קור וחשש לקרה הלילה ומחר. יש סימנים למערכת גשם קרה בשבוע הבא, אולי אפילו יותר מזאת שהייתה בימים האחרונים".

    עוד עדכן סודרי: "בארבעה ימים הקרובים ניכנס למזג אוויר גשום בצפון וכנראה שלקראת יום שני גם במרכז וכמו שאמרתי רואים מגמה למערכת גשם קרה נוספת לקראת אמצע שבוע הבא".

    לדבריו "זה קרה רק פעמיים בעשרים שנה האחרונות בינואר, בינואר 2015 ובינואר 2008. זה קורה פעם בשבע-שמונה שנים בממוצע בינואר".

    עוד הוסיף סודרי: "למי שרוצה זה הזמן לטייל כי כאמור, מיום ראשון נכנסים שוב למזג אוויר חורפי, קור וגשם. אני מאמין שהשלג המיוחל והאמיתי ולא הפתיתים יגיעו לירושלים שבוע הבא. זה מתנדנד אבל כנראה שלקראת רביעי פלוס מינוס יגיע הדבר האמתי".



    0 תגובות