כהנא החליט: הרב אלי בן דהן ימונה ליו"ר המועצה הדתית ירושלים

    אבי רבינא 2 Comment on כהנא החליט: הרב אלי בן דהן ימונה ליו"ר המועצה הדתית ירושלים

    השר מתן כהנא החליט: סגן השר לשעבר הרב אלי בן דהן ימונה ליו"ר המועצה הדתית ירושלים. המינוי קיבל את ברכתו של רבה של ירושלים, הראשון לציון, הרב שלמה עמר ושל רבה של ירושלים לשעבר הרב אריה שטרן

    צילום: המשרד לשירותי דת
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע פנה השר לשירותי דת, מתן כהנא אל סגן שר הדתות לשעבר הרב אלי בן דהן בבקשה מיוחדת. השר ביקש את הסכמתו של הרב בן דהן לכהן כיו״ר הוועדה הממונה במועצה הדתית ירושלים. לאחר שהרב בן דהן נענה לבקשה, השר קיים הליך היוועצות עם ראש עיריית ירושלים משה ליאון ועם רבה של ירושלים הראש"ל שלמה משה עמר שליט"א והרב אריה שטרן שליט"א שתמך במועמדותו של בן דהן.

    הרב בן דהן נכנס לתפקיד לאחר שהשר כהנא החליט לסיים את כהונתו של היו״ר הקודם יהושע ישי בשל חשדות לאי-סדרים. כיו"ר המועצה הדתית בירושלים הרב בן דהן יוביל את אחת המועצות הדתיות הגדולות והמשמעותית ביותר כיום.

    כזכור, הרב אלי בן דהן כיהן בעבר כסגן שר הביטחון, כסגן שר הדתות ולמעשה כשר הדתות בפועל מטעם מפלגת הבית היהודי. בן דהן כיהן כסגן שר וחבר כנסת בין השנים 2012- 2019, ובעבר שימש כמנכ"ל בתי הדין הרבניים ומנכ"ל הרבנות הראשית לישראל.

    הרב אלי בן דהן נחשב לדמות אהובה ומקובלת בקרב כלל המגזרים, הן הדתי והן החרדי וידע לשמור על המרקם העדין שבין המגזרים.

    השר לשירותי דת מתן כהנא: "הרב אלי בן דהן הוא איש רב פעלים עם ניסיון עשיר בשירות הציבורי בכלל ובמנגנוני שירותי הדת בפרט. אני מודה לרב אלי על שהסכים לקחת על עצמו את התפקיד החשוב של ניהול שירותי הדת בעיר ירושלים. אני בטוח שבעזרת הניסיון העשיר שלו יביא שירותי דת מעולים לתושבי בירת ישראל. בעתיד נשמח להשתמש בניסיון העשיר של הרב אלי בעוד תחומים".

    הרב אלי בן דהן: "נעניתי לבקשתו של השר לשירותי דת מתן כהנא, ובברכתו של רבה של ירושלים הראש"ל שלמה משה עמאר שליט"א והרב אריה שטרן שליט"א, לקחת על עצמי את השליחות כראש המועצה הדתית בירושלים".



    2 תגובות

    מיין תגובות