בעלה של יו"ר הקואליציה: "נתניהו היה מושלם אבל המצב מורכב"

    אתר קול חי 2 Comment on בעלה של יו"ר הקואליציה: "נתניהו היה מושלם אבל המצב מורכב"

    בעלה של יו"ר הקואליציה חשף את צפונות ליבו בשיחה שהתקיימה עימו בהפתעה: "יש דברים שטובים בממשלה הנוכחית ויש דברים שמייסרים אותי. ברור שהייתי מעדיף ממשלת ימין, אבל לא הייתה ברירה; נתניהו היה מושלם אבל המצב מורכב". סילמן התקשה לבחור בין נתניהו לבנט

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן אומר כי לראש האופוזיציה נתניהו נעשה עוול, שהוא ניהל את הקורונה בהצלחה ושלא בטוח שאילו הבחירות היו מתקיימות היום – הוא היה מצביע לימינה.

    בשיחה שקיים איתו בהפתעה העיתונאי שרון גל ב'גלי ישראל', נשאל סילמן על התרומה שלו במסגרת קמפיין ההתרמה שהתקיים בימים האחרונים למימון משפטו של נתניהו. "קמתי בבוקר ונתקלתי בסרטון של פגישת בני משפחת נתניהו עם עורכי הדין שלו", סיפר סילמן. "ראיתי שם (מחוץ לבית עורכי הדין) מישהו עם מגאפון צועק ׳מושחת מושחת׳ והבנתי שאיבדנו את זה, הבנאדם תרם את חייו למדינה, הוא במלחמת חייו, לא יודע, הגענו למצב שאיבדו את זה. תרמתי לא כי הוא צריך את הכסף אלא כהזדהות".

    הוא נשאל האם הוא חושב שנעשה לנתניהו עוול וענה: "לא חושב, בטוח. ביום השבעת הממשלה ראיתי את נתניהו, ניגשתי אליו וביקשתי ממנו שיצטלם איתי, הוא ענה בשמחה, יש לי תמונה איתו. איש לבבי, מנהיג מצוין. אם אתה שואל אותי – צריך לראות איך משנים פה כיוון".

    הוא התייחס לכך שבנט בעצמו טען בעבר כי רודפים את נתניהו: "אני לא חושב שבנט שינה את דעתו. הדבר הזה חייב להשתנות. אני רואה ׳ארץ נהדרת׳, אני רואה איך צוחקים על אשתו של בנימין נתניהו, אני לא מבין איך אנשים מפרסמים שם, זו הנקודה הכי חשובה, עזוב פוליטיקה, להיות בני אדם. מה שהאישה הזו עוברת…"

    הוא נשאל על הכעס הציבורי בימין כלפי הממשלה: "דבר ראשון הכעס הוא לגיטימי, לא משנה מה אבל ימינה אף פעם לא היו האצבע ה-61 בממשלה הזו".

    עוד אמר סילמן: "אני מסתכל קצת קדימה, אתה יודע למה נפלנו? נתניהו הביא את הסכמי השלום, הוא הביא חיסונים, היום אנחנו לומדים שהוא ניהל את הקורונה מעולה ביחס למורכבויות. גם בנט מנהל מעולה. אני אומר לך את הדעה שלי, הרבה אנשים צריכים לומר סליחה".

    לדבריו "תרמתי לגיוס כי אני אוהב אותם, את משפחת נתניהו. יש דברים שטובים בממשלה הנוכחית ויש דברים שמייסרים אותי. ברור שהייתי מעדיף ממשלת ימין, מה השאלה, אבל לא הייתה ברירה. אני רגוע כששניהם מרימים את הטלפון האדום".

    הוא נשאל האם הוא "חי בשלום" עם הממשלה הנוכחית: "צריך לתת להם צ׳אנס. לבחון על ציר הזמן".

    סילמן נשאל, מה יצביע בבחירה בין ימינה לנתניהו: "מי שירכיב את הגוש הגדול יותר, בזה טעינו". שרון גל: "שני פתקים, ביבי או בנט, מי אתה שם?". סילמן: "אני לא יודע".

    עוד אמר סילמן: "נתניהו היה מושלם אבל המצב מורכב, זה לא שהייתה אפשרות לממשלת 61 בראשות נתניהו. ברור שאני מעדיף ממשלת ימין, אתה חושב שמישהו מימינה לא מעדיף ממשלת ימין?".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי הוא זה ואיזה הוא שמוליק סילמן,
      שאתם מביאים אותו כמחלק ציונים לאומי?

    2. 1

      בכלל לא רלונתי , אין לא זכות דעה