ח"כ סלאלחה: "לא נתמוך בנוסח הנוכחי של חוק האזרחות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סלאלחה: "לא נתמוך בנוסח הנוכחי של חוק האזרחות"

    ח"כ עלי סלאלחה ממרצ בריאיון ל'קול חי': "לא נתמוך בנוסח הנוכחי של חוק האזרחות ואני מעריך שזה גם לא יובא להצבעה. אני לא מציע לאף גורם בקואליציה להתפתות ולתמוך בחוק האזרחות של האופוזיציה, כי הכוונה שלהם היא אחת: להפיל את הממשלה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עלי סלאלחה (מרצ) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס תחילה לחוק הגיוס: "אני מאמין שכולנו צריכים לשאת בנטל, אני בן לעדה הדרוזית ואנחנו ונוטלים חלק ומשרתים את המדינה שאנחנו חיים בה ואני חושב שגם החרדים וגם אחרים צריכים לשרת. יש לכם טעות חמורה – יש יותר ערבים מדרוזים כיום במשטרה ובצבא".

    הוא נשאל על הצבעתה של חברת מפלגתו, ג'ידא רינאוי זועבי נגד חוק הגיוס של הממשלה: "אני לא יודע למה היא בחרה להצביע נגד הממשלה ולמה דווקא עכשיו, היא כל הזמן הצביעה עם הקואליציה. אפילו על הקמת בית חולים בסכנין היא הצביעה נגד – ביחד עם הקואליציה".

    הוא נשאל האם הוא חושב שהם מאבדים את ערכיהם ומוותרים יותר מידי בכך שהם חלק מהקואליציה הזו: "אנחנו לא מאבדים שום ערכים, אנחנו עומדים על זכויות האזרח, אנחנו בעד שלום בר קיימא בין הפלסטינים לישראל, אנחנו נגד פגיעה באנשים מוחלשים ובעד שיווין מלא בין כל האזרחים. אבל אנחנו בקואליציה ובקואליציה כולם מוותרים. כולם ויתרו פה ושם".

    לדבריו "הממשלה הזו תמשיך עם או בלי נתניהו, עם או בלי הליכוד". הוא התייחס לחוק האזרחות השנוי במחלוקת: "גם שקד יודעת שאי אפשר להמשיך בקו הזה. מרצ לא תתמוך בחוק האזרחות כפי שהונח על השולחן ולכן זה יטופל ולא יובא כנראה בקרוב לממשלה. אנחנו נתמוך אם ישנו את הנוסח שלו באופן שיתאים לנו".

    עוד הוסיף סלאלחה: "אני לא מציע לאף גורם בקואליציה להתפתות ולתמוך בחוק האזרחות של האופוזיציה, כי הכוונה שלהם היא אחת: להפיל את הממשלה".



    0 תגובות