שני הרוגים ושני פצועים באורח קשה ואנוש בתאונה בכביש 4

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שני הרוגים ושני פצועים באורח קשה ואנוש בתאונה בכביש 4

    פראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותם של גבר ואשה בשנות העשרים לחייהם. חובשים ופראמדיקים פינו לבית החולים שיבא בתל השומר את הפצועים הנוספים, אף הם בשנות העשרים – במצב קשה, מורדמים ומונשמים, הגבר עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, והאשה עם חבלת ראש

    צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גבר ואישה בשנות העשרים לחייהם נהרגו ושניים נוספים נפצעו באורח קשה ואנוש בתאונת דרכים קשה שאירה אמש (שלישי) בין רכב פרטי לאוטובוס סמוך לחצות בכביש 4.

    הרכב הפרטי שהתנגש בחלקו האחורי של האוטובוס סמוך למחלף מסובים נמעך לחלוטין וכוחות כבאות והצלה הוזעקו לחילוץ יושבי הרכב שנלכדו.

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א

    תיעוד מבצעי מד"א

    לאחר החילוץ, קבעו פראמדיקים של מד"א במקום את מותם של גבר ואשה בשנות העשרים לחייהם. חובשים ופראמדיקים פינו לבית החולים שיבא בתל השומר את הפצועים הנוספים, אף הם בשנות העשרים – במצב קשה, מורדמים ומונשמים, הגבר עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, והאשה עם חבלת ראש.

    פאראמדיקית מד"א נעמי צבי וחובש מד"א רענן דגן סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין בתוכו נלכדו 4 הנוסעים, הם היו מחוסרי הכרה, שנים חולצו מיד, לאחר פעולות החייאה חזר דופק לפצוע ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו אנוש, הצעירה סבלה מחבלת ראש קשה, הרדמנו והנשמנו אותה ופינינו אותה לבית החולים. לאחר חילוץ ממושך חולצו צעיר וצעירה בשנות העשרים ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

    ישראל ביטון חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ושני כלי רכב. באחד הרכבים נלכדו גבר ואשה ללא רוח חיים. כמו כן ביצענו החייאה על פצוע אנוש והענקנו סיוע לנפגע באורח קשה".

    אהרון לרר חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותם של צעירה כבת 20 וגבר כבן 30 שגופותיהן חולצו מהרכב ע"י צוותי כיבוי. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעים קל ששהו באוטובוס. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".



    0 תגובות